Mening KTM sx125 2001?

slimmedirk

Rookie
4 nov 2009
12
0
arnhem
Ik heb mijn oog op KTM sx125 uit 2001,
de vraag is of dit een goed motortje is voor 1300 eu?
niet zo veel moeite om ff je mening achter te laten toch?

mkvkvm.jpg


2s9qbv8.jpg


2 fototjes, zijn niet erg duidelijk maar is toch wat.

alvast bedankt groetjes Yago.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn oog op KTM sx125 uit 2001,
de vraag is of dit een goed motortje is voor 1300 eu?
niet zo veel moeite om ff je mening achter te laten toch?

[http://i38.tinypic.com/mkvkvm.jpg (afbeelding)]

[http://i38.tinypic.com/2s9qbv8.jpg (afbeelding)]

2 fototjes, zijn niet erg duidelijk maar is toch wat.

alvast bedankt groetjes Yago.


Dus jij verwacht, dat wij aan de hand van een foto, kunnen zeggen of je waar krijgt voor je 1300 euro....

Als ik zeg dat het ding goed is, en later niet.. Wat dan?
En als ik zeg dat ie slecht is, en blijkt superfris ding te zijn? :+

Oh, en geen dank, was kleine moeite.. :)
 
Dus jij verwacht, dat wij aan de hand van een foto, kunnen zeggen of je waar krijgt voor je 1300 euro....

Als ik zeg dat het ding goed is, en later niet.. Wat dan?
En als ik zeg dat ie slecht is, en blijkt superfris ding te zijn? :+

Oh, en geen dank, was kleine moeite.. :)


het zou kunnen dat je hebt gehoord dat het 2001 model flut is,

je zou mij heel erg helpen dat ff te vertellen,

dus als je met wat nuttigs kan komen hoor ik dat graag ;)
 
Hangt helemaal af van de historie. Een fiets uit 2007 kan helemaal afgetrapt zijn en een uit '95 kan in topstaat zijn.
waar let je op:
Lekt hij nergens, peil de vloeistoffen, netjes aan het peil, olie niet pikzwart?
Heeft hij lang stil gestaan; ruikt de brandstof nog fris.
Mengt de vorige eigenaar zelf, met welke olie en welke verhouding?
Is vorige eigenaar een echte crosser of is ie alleen voor t land en oprit gebruikt?
zit er een fris luchtfilter in (iedereen die zuinig is op zijn motor en hem verkoopt zorgt dat er een fris luchtfilter inzit!!!
Staat banden en ketting tandwielen?
Start ie goed, loopt ie netjes en zonder bijgeluiden (slechte lagers, rammelende steuntjes, hendels en kickstarter).
Nergens speling op het rijwielgedeelte (wielen, brug, link, balhoofd).
Rijdt hij fijn, staat het stuur recht, remt hij goed.

Alles oke, kopen! Scheelt er iets aan, kijk of het te verhelpen is, wat t koste en bespreek het met verkoper.
En dan nu de beste tip:
Heb je zelf niet de kennis om alles goed te beoordelen, neem iemand mee die dat wel kan!!!
 
Laatst bewerkt:
Normaal zijn die 2001 125 van ktm niet verkeerd en 1300 is een prijs waarvan je kan verwachtten dat er iets aan moet gebeuren.Ik ga er altijd van uit dat er ongeveer 200-300 euro kostten aan zit voor eigen gebruik.Maak altijd even een proefrit motor moet op de weg althans zeker tot in 5 op het achterwiel gaan.Succes ermee
 
Normaal zijn die 2001 125 van ktm niet verkeerd en 1300 is een prijs waarvan je kan verwachtten dat er iets aan moet gebeuren.Ik ga er altijd van uit dat er ongeveer 200-300 euro kostten aan zit voor eigen gebruik.Maak altijd even een proefrit motor moet op de weg althans zeker tot in 5 op het achterwiel gaan.Succes ermee

tot in zn 5 op het achterwiel?
met een 125?

mijn 2003 komt echt niet meer omhoog in zn 4 misschien nog, maar in zn 5 komt ie niet meer omhoog hoor..
 
Nou, Ron ( crossblok) heb ik al diverse keren op het achterwiel alle versnellingen zien doorkomen.. Dus het kan wel!
 
blokjes zijn snel, rest is wat minder.

stepjes die af kunnen scheuren en naven waar de lagers doorheen lopen..
maar da's iets wat kán gebeuren of al gebeurd is.. dus als je mazzel hebt kun je er nog heeeel lang plezier van hebben.

ze zijn iig snel..!
 
Nou, Ron ( crossblok) heb ik al diverse keren op het achterwiel alle versnellingen zien doorkomen.. Dus het kan wel!

Ja, maar iemand die een motor gaat testen en misschien voor de eerste keer op zo'n ding rijd zal dat niet lukken :P
 
Haha begrijp het wel klinkt allemaal beetje overmoedig enzo,maar ik doe het wel ook al heb ik er nog nooit op gereden.Maar ok ieder doet het op zijn manier :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan