mening over diefstal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je vraagt om meningen van andere of een gps etc genoeg is, dan krijg je meningen van andere, maar doe je daar niets mee. Wil je nou advies, of wil je nou gewoon dat we allemaal zeggen dat het voldoende is?

Zo een gewilde motorscooter in een stad als den haag is nou eenmaal een risico. Trekken ze hem niet voor je huis, doen ze het wel bij de supermarkt. Of nog erger, je mag afstappen bij het stoplicht.
 
maakt je boos he positiviteit over moslims.
Ik moet de eerste "echte" moslim of "echte" christen nog tegen komen, dus dat gezeik kun je net zo goed achterwege laten.

In een grote stad wonen 1001 nationaliteiten (waaronder de Nederlanders) en van elke is er minimaal 1 in staat om jouw fiets, scooter, of motor te stelen.

Gewoon de adviezen opvolgen die je hier leest en je gezonde verstand gebruiken.
 
Ik moet de eerste "echte" moslim of "echte" christen nog tegen komen, dus dat gezeik kun je net zo goed achterwege laten.

In een grote stad wonen 1001 nationaliteiten (waaronder de Nederlanders) en van elke is er minimaal 1 in staat om jouw fiets, scooter, of motor te stelen.

Gewoon de adviezen opvolgen die je hier leest en je gezonde verstand gebruiken.
zijn er genoeg. jou haat naar moslims maakt je blind voor alle goeie mensen.
er zijn er 1.7 miljard als we allemaal slecht waren had je een zwaar probleem. gellukig zijn het de rotte appels tussen ons
 
Een beetje poep op het zadel en handvaten smeren helpt ook. Zolang het goed zichtbaar is en stinkt, blijven ze meestal wel uit de buurt. Je hebt er een beetje extra werk van maar dat went.
ik denk dat ik er dan zelf ook niet meer op wil rijden hahaha
 
zijn er genoeg. jou haat naar moslims maakt je blind voor alle goeie mensen.
er zijn er 1.7 miljard als we allemaal slecht waren had je een zwaar probleem. gellukig zijn het de rotte appels tussen ons
Vriend... Uit welk stuk van mijn reply haal jij "mijn haat naar moslims"?

Maar goed, als je het toch wilt weten... Ik schijt en spuug op alle "neppe" gelovigen "in naam". Of dat nu christenen, joden, moslims of Hindoestanen zijn. Hypocriete vieze kakkerlakken.

En een echte gelovige ben ik dus nog nooit tegengekomen. Wél gelovigen die het oprecht heel hard probeerden en niemand daarmee lastig vielen. Goede mensen. Ook moslims.

Maar wat de fok dit allemaal met het topic te maken heeft..? 🤷‍♂️
 
Vriend... Uit welk stuk van mijn reply haal jij "mijn haat naar moslims"?

Maar goed, als je het toch wilt weten... Ik schijt en spuug op alle "neppe" gelovigen "in naam". Of dat nu christenen, joden, moslims of Hindoestanen zijn. Hypocriete vieze kakkerlakken.

En een echte gelovige ben ik dus nog nooit tegengekomen. Wél gelovigen die het oprecht heel hard probeerden en niemand daarmee lastig vielen. Goede mensen. Ook moslims.

Maar wat de fok dit allemaal met het topic te maken heeft..? 🤷‍♂️
Hé, laat de Rotterdammers er buiten!
 
Mijn motor staat met schijfremslot en dikke ketting buiten. Nergens aan vast, hij staat er nog.
De oude BMW van een buurman staat volgens mij nooit op slot en anders alleen op stuurslot.
En ik woon nou niet in de beste buurt van Den Haag. :+

Al zet je em met 6 sloten vast, als ze em mee willen nemen, nemen ze em toch wel mee. Je kan het ze natuurlijk wel zo moeilijk mogelijk maken.
Kan je niet kijken of ergens in de buurt een parkeerplaats in een garage te huur is? Hier in de omgeving meerdere flats met zulke parkeergarages waar je een plek kan huren. Staat ie in ieder geval binnen.

Maar heb je dat ding inmiddels al, zo ja, nog niet gejat? :+
 
Over sloten gesproken: Binnenkort heb ik een motor die ik een tijdje niet kan verzekeren in afwachting van een kenteken. Hij staat in een garage met goed hang- en sluitwerk, maar zelfs dat stelt niet heel veel voor, voor de profs.
Zit te denken om een muuranker op een stuk staal te monteren, in te graven (tegelvloer) en er een berg beton omheen te storten. Dikke Abus erom en aan het frame. Zou dit helpen, of is dit ook een kwestie van 5 min. langer werk en dan is ‘ie alsnog weg?
 
hallo,
IK vroeg mij af stel je woont in DenHaag
en je kan je motor of motorscooter nergens anders vast binden dan voor de deur aan een anker met een alarm en track en trace ben je dan veilig ?

dus ALARM
track en trace
en Goed slot aan een vast voorwerp gebonden zoals een muur
Ik had mijn motor ook gewoon buiten staan onder een stevige motorhoes. Maar wel EN met schijfremslot EN stuurslot EN met fabrieksaf ingebouwde alarm aan EN met door mezelf ingebouwd motor GPS tracker. Jaar of wat zo gestaan buiten, nooit iets mee gehad, niemand die dat ding aanraakte of wat dan ook. Of mijn motor veilig stond buiten? Ja en nee. In mijn buurt wordt/werd gelukkig weinig tot heel weinig ingebroken (haast niet dus), meende de laatste keer jaar of wat terug tijdens WK voetbal toen iemand aan de overkant bij mij een nieuwe grote flatscreen tv had gekocht om na einde werkdag erachter te komen dat dat ding gewoon overdag "in plain sight" mee is genomen uit zijn huis.

Het enige wat ik wel meegemaakt hebt is dat iemand begon te zeiken over mijn motor dat dat verrekte zeil met elke stevige wind en storm zo hard aan het klapperen was de hele nacht door en dat ik mijn GODVER@@$#%@!*&%$#@ KUT motor voor zijn raam weg moest halen of anders haalde hij de politie erbij. En wild gebaren naar mijn GVD#$^&^%#@@#$^ verrekte KUT motor! Ik kijken naar welke motor hij stond te zwaaien en toen ik zag om welke motor het ging droogjes gereageerd dat ik dat ding daar mooi liet staan voor zijn raam met die veel te losse klapperende motorhoes. Vent draaide helemaal door voor mijn voordeur!!! Deur maar dicht gegooid, politie nooit gezien en "mijn GVD#@$%^&%$##@!$% GVD KUT motor" staat ernog. Tjah, 1) ik heb geen sleutels van die motor 2) het iss mijn motor niet eens! en 3) als ik de sleutels er niet van heb en die motor is niet eens van mij, hoe moet ik dat ding dan wegzetten??? Is een Suzuki GSX600F die al jaren daar stil staat, ketting helemaal verroest (zal ook wel door verouderde vet vastgekleefd zitten op de tandwielen) en het is van een buurman die een paar deuren verderop woont bij mij. Maar ja, Joop Klepzeiker ziet mij elke weggaan en komen op een motor, dus alle motoren in de straat zijn automatisch van mij toch???

Maar diefstal van motoren bij mij in de wijk waar ik woon? Nee, nog nooit meegemaakt of ervaren.
 
Laatst bewerkt:
Ik hou van de grote steden, maar ben wel blij dat ik er niet woon zeg. Ik lees een stukje terug dat je zelfs bij het stoplicht van je motor getrokken kan worden? Bizar zeg..
Hier in het dorp heb ik laatst, per ongeluk uiteraard, de sleutel van mijn motor 24 uur op het zadel laten liggen. Was even schrikken maar hij stond er nog incl sleutel. Sowieso is het stuurslot en een schrijfremslot RUIM voldoende beveiliging. Mijn moeder laat regelmatig uit verstrooidheid de huissleutel in de voordeur zitten, maar gelukkig kan dat hier ook nog.
 
nee er zijn moslims die zich niet aan de regels van de islam houden dat is wat anders. hier zijn europese regels we leven niet in een islamitishe land. Ik weet wat iedereen hier ongeveer denkt dat de islam is. maar geloof me als iedereen zich eraan hield konden we onze deuren open houden al hadden we daar stapels geld liggen. ik kan gaan stelen in de naam van sinterklaas dat betekent niet dat het de schuld is van sinterklaas. Kijk wat verder dan je neus lang is, en laat je niet wijs maken door de Media die laten je geloven wat zei willen dat je gelooft.
Sorry dat het compleet offtopic is, maar zoveel hypocrisie kan ik niet laten liggen.

Een post voor de hierboven gequote, stel je dat lijfstraffen in islam. landen zorgen voor weinig criminaliteit.

Hier relativeer je dat aangezien hier europese regels gelden.

Maarreh: van de week heb ik je zien claimen dat we maar moesten opletten want over 50 jaar " hebben wij het hier overgenomen " .Dat die opmerking is weggemodereerd maakt hem niet ineens " niet gemaakt".

Dus als je feitelijk zou bedoelen dat lijfstraffen hier "nog" niet gelden, of dat je er wel voorstander van zou zijn, zeg dat dan gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Ik hou van de grote steden, maar ben wel blij dat ik er niet woon zeg. Ik lees een stukje terug dat je zelfs bij het stoplicht van je motor getrokken kan worden? Bizar zeg..
Hier in het dorp heb ik laatst, per ongeluk uiteraard, de sleutel van mijn motor 24 uur op het zadel laten liggen. Was even schrikken maar hij stond er nog incl sleutel. Sowieso is het stuurslot en een schrijfremslot RUIM voldoende beveiliging. Mijn moeder laat regelmatig uit verstrooidheid de huissleutel in de voordeur zitten, maar gelukkig kan dat hier ook nog.
Van de motor getrokken??? Misschien dat het es een keer ooit es gebeurd is en direct flink en groot uitgemeten wordt in de media (welke toch al middels vertekende berichtgeving de grootste (legale) opruiers van het land zijn) maar zelf nog nooit ervaren. Wellicht dat iemand een keer van zijn motor getrokken is na een verkeersruzietje ofzo. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen maar echt Zuid-Afrikaanse taferelen waarbij jouw auto of motor onder dwang van (...) ontfutseld wordt op straat... Nee.
 
Van de motor getrokken??? Misschien dat het es een keer ooit es gebeurd is en direct flink en groot uitgemeten wordt in de media
Neejoh, dat gebeurt dagelijks meerdere keren, het is echt levensgevaarlijk om op de motor naar de steden te gaan.
 
Mijn fietsje heeft geen remschijven. Hij lijkt me ook totaal ongewild bij schurken en bandieten, maar toch denk ik erover een kettingslot mee te nemen. Echter, waar laat je dat ding als je ergens naar toe gaat? Heb geen tassen, koffers of opbergruimtes.
 
Mijn fietsje heeft geen remschijven. Hij lijkt me ook totaal ongewild bij schurken en bandieten, maar toch denk ik erover een kettingslot mee te nemen. Echter, waar laat je dat ding als je ergens naar toe gaat? Heb geen tassen, koffers of opbergruimtes.
Komop he... hoe zat dat vroeger op je brommer??? een 8tje om je stuur, om de passagiersbeugel achterop, tusen je achterlicht door, rugzak, om je nek

Ik heb trouwens de Kawa speciaal aangeschaft om "buiten de beveiligde zone" te stallen, Makkelijk voor mezelf om even een boodschapje te doen bij de Jumbo of de Esso (Spar :} )

En een schijfremslot kan toch ook om je achtertandwiel?
 
Komop he... hoe zat dat vroeger op je brommer??? een 8tje om je stuur, om de passagiersbeugel achterop, tusen je achterlicht door, rugzak, om je nek

Ik heb trouwens de Kawa speciaal aangeschaft om "buiten de beveiligde zone" te stallen, Makkelijk voor mezelf om even een boodschapje te doen bij de Jumbo of de Esso (Spar :} )

En een schijfremslot kan toch ook om je achtertandwiel?
Ik heb alles erafgesloopt waar je wat aan/om kan wikkelen 😭 Het stuurslot doet het ook al niet. Mijn beste optie om 't de dief moeilijk te maken zijn nu "sleutel niet in het contact laten zitten" 😆
 
Ik heb alles erafgesloopt waar je wat aan/om kan wikkelen 😭 Het stuurslot doet het ook al niet. Mijn beste optie om 't de dief moeilijk te maken zijn nu "sleutel niet in het contact laten zitten" 😆
hahahaha

_O-

Maar een rugzak is toch wel een optie?
 
Ik hou van de grote steden, maar ben wel blij dat ik er niet woon zeg. Ik lees een stukje terug dat je zelfs bij het stoplicht van je motor getrokken kan worden? Bizar zeg..
Hier in het dorp heb ik laatst, per ongeluk uiteraard, de sleutel van mijn motor 24 uur op het zadel laten liggen. Was even schrikken maar hij stond er nog incl sleutel. Sowieso is het stuurslot en een schrijfremslot RUIM voldoende beveiliging. Mijn moeder laat regelmatig uit verstrooidheid de huissleutel in de voordeur zitten, maar gelukkig kan dat hier ook nog.
niet zo bang zijn het is hier geen brazilliaanse ghetto niemand word van zn motor gerukt.
daar zit geen kleine straf op.
 
Sorry dat het compleet offtopic is, maar zoveel hypocrisie kan ik niet laten liggen.

Een post voor de hierboven gequote, stel je dat lijfstraffen in islam. landen zorgen voor weinig criminaliteit.

Hier relativeer je dat aangezien hier europese regels gelden.

Maarreh: van de week heb ik je zien claimen dat we maar moesten opletten want over 50 jaar " hebben wij het hier overgenomen " .Dat die opmerking is weggemodereerd maakt hem niet ineens " niet gemaakt".

Dus als je feitelijk zou bedoelen dat lijfstraffen hier "nog" niet gelden, of dat je er wel voorstander van zou zijn, zeg dat dan gewoon.
de straffen op diefstal hier zijn een grap tenzij het van de regering is.
het is toch niet normaal dat ik in irak niet bang ben voor diefstal maar in nederland wel ?
de mensen hebben er lak aan en doen lekker wat ze willen tegenwoordig.
ze moeten gewoon met hun tengels van andermans spullen afblijven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan