Mening van EGA !!!!!!

Wat vindt je ega van motorrijden ???

  • Tof !!!

    Stemmen: 27 24,1%
  • Rijdt zelf ook :)

    Stemmen: 39 34,8%
  • Niks aan.

    Stemmen: 9 8,0%
  • Eng...

    Stemmen: 7 6,3%
  • Leuk, maar VEEL te duur.

    Stemmen: 4 3,6%
  • Heb geen ega....

    Stemmen: 24 21,4%
  • Wast hem zelfs

    Stemmen: 2 1,8%
  • kost teveel vrije tijd

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Hallo

Ik moet het helemaal alleen doen mijn man staat er totaal niet achter !!
Maar ik zet toch door, het is al jaren een droom van me.

Elly


hey blue

geweldig dat je doorzet, en je dromen moet je waarmaken als dit mogelijk is toch.

mijn man houdt ook niet van motoren, maar vindt het niet erg dat ik dat wel doe en laat me ook vrij, vindt het wel jammer hoor, want vaak rijdt ik alleen een ritje, lijkt me leuker met zijn 2en, maar ja het is niet zo.

gr. en veel km plezier :)
 
Die van mij vind het leuk en wil zelf ook nog haar papiertje gaan halen. Hoop dat ze doorzet :P
 
Die van mij wil alleen achterop als ik heel rustig rij. Ik kom dus altijd met extra blauwe plekken thuis :) Maar ja ze weet wel dat ik verslaafd ben en laat me dus maar m'n gang gaan.
 
Mijn vriendin vind het maar niks achterop, ze rijd liever zelf :+ en kan niet wachten tot ze haar rijbewijs heeft. Tot die tijd gaat ze achterop, tenminste, als ik een nieuwe motor heb. Dus totaal geen problemen.
 
ze weet dat t mijn lust en leven is en daar houdt t mee op, zelf heeft ze er niks mee en ze is denk ik stiekum wel bang dsat er iet gebeurd
 
Heb geen ega dus da's lekker makkelijk! Maar ik hoef ook geen kerel te hebben die gaat zeiken over het motorrijden, dan is het snel over vrees ik :P
 
mijn ege kampt met een visuele handicap, maar als ze merkt dat ik
m`n helm pak dan is`t : "waar ga je heen?? kan ik mee??"\

en zodra ze in het span zit is ze de wereld te rijk....
 
Mijn vriendin vindt t super, wilde zelf ook al een tijd haar A gaan halen maar ik was haar uiteindelijk voor.

Ze is nu zelf gaan lessen en komt na iedere les onwijs enthousiast thuis.

Volgend seizoen lekker samen :]
 
Lief en ik delen dezelfde passie. En die passie had ik zelf al jaren voor ik lief leerde kennen. Samen zijn we ieder weekend onderweg naar een of ander leuk treffen en ik rij elke dag naar mijn werk op en neer.
Wat het ons kost boeit niet zo erg want wij bepalen zelf hoeveel wij van ons eigen geld we er in stoppen. Wij werken allebei fulltime en bemoeien ons niet met elkaars uitgavepatroon. We hebben en willen ook geen kinderen dus daar hebben we ook geen kopzorg over.

Wat een kutleven zeg!! :P :P :P :P
 
Mijn man heeft zelf ook zijn rijbewijs, maar hij rijdt nooit. Hij zegt dat hij er geen zin in heeft en dat het teveel moeite is om zich helemaal in dat pak te hijsen voor een ritje. Deste beter voor mij dus!!!! *D Ik heb mijn VFR dan ook in mijn uppie gekocht en manlief heeft zich er niet mee bemoeid. Tot nu toe heeft hij er ook nog helemaal niet op gereden, terwijl ik hem al wel heb aangemoedigd om eens een blokje om te gaan. Ik kan dus weg wanneer ik wil, want hij blijft wel bij de kinderen of ik neem een van de jongens mee achterop. +
 
Terug
Bovenaan Onderaan