Mening van EGA !!!!!!

Wat vindt je ega van motorrijden ???

  • Tof !!!

    Stemmen: 27 24,1%
  • Rijdt zelf ook :)

    Stemmen: 39 34,8%
  • Niks aan.

    Stemmen: 9 8,0%
  • Eng...

    Stemmen: 7 6,3%
  • Leuk, maar VEEL te duur.

    Stemmen: 4 3,6%
  • Heb geen ega....

    Stemmen: 24 21,4%
  • Wast hem zelfs

    Stemmen: 2 1,8%
  • kost teveel vrije tijd

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    112

Dreuzel

Die hard MF'er
11 sep 2002
984
0
breda
Ik vraag mij wel eens af wat vinden de ega's van de gemiddelde motorrijden van DE hobby ?

Die van mij vind het oke, maar wel duur, en ivm de veiligheid mag ik mijn zoontje niet mee achterop nemen. :(


Gr Ad
 
mijn vriendje is op dit moment met mijn (net gekochte) motor naar zn werk...

ik mag er nog niet op rijden... |(
 
Die van mij vind het oke, maar wel duur, en ivm de veiligheid mag ik mijn zoontje niet mee achterop nemen. :(

Die van mij heeft er niet zo'n problemen mee, en ik heb geen kinderen.

Maar wbt kinderen achterop, kan ik je ega niet geheel ongelijk geven. Hoe oud is hij?
 
Die van mij heeft er niet zo'n problemen mee, en ik heb geen kinderen.

Maar wbt kinderen achterop, kan ik je ega niet geheel ongelijk geven. Hoe oud is hij?

11 en half, ik twijfel ook nog wel in mijn mening.. :?

Ad
 
wij ...ouweman en ikke ...hebben geen hobby... :X ... wij hebben een passie :P :P

zijn allebei behept met t zelfde virus :} :} :} ...dus ja nooit een probleem hier....zelfs de kids zijn besmet :+ :+
 
Lang geleden kwam ik mijn toen net aangeschafte rode ZX10 showen aan een vriendin van mij die in hetzelfde blok woonde als mijn ega destijds. Uiteraard werden er rondjes gereden met diverse mensen achterop en zo ook met mijn ega (toen nog niet). Ik besloot haar bang te maken door er flink op te peren maar ze werd niet bang. Een maand of wat later woonden we samen, een jaar later zijn we getrouwd en da's nou alweer 10 jaar geleden.

Al eerder begon ze met lessen maar we hebben eerst drie kids op de wereld gezet. Inmiddels is ze weer aan het lessen en volgende week moet ze bv's afrijden.

Cool he? onze love-story? Ik hoef dus ook nooit bang te zijn dat ik MOET stoppen van mijn vrouw. Mijn broer bijvoorbeeld wel. Die moest zijn splinternieuwe superblackbird verkopen omdat z'n vrouw het eng vond. da's dus kut.

MAzzel,

Roland
 
Hij kan er eigenlijk niets over zeggen, hij was zelf namelijk de drijfveer dat ik ben gaan motorrijden (hij heeft me zelfs zonder mijn medeweten opgegeven bij een rijschool). Hij rijdt zelf ook graag motor en ik vertikte het gewoon om bij hem achterop te gaan. (ik ben namelijk een ramp in het achterop meerijden en ook nog eens levensgevaarlijk, 1x gedaan als tiener daarna nooit meer). "Heeft te maken met het niet af willen geven van de controle...dat heb ik zelf ook!" hoor ik mijn rijschoolhouder nog steeds zeggen, denk wel dat dat klopt. ;) Maar nu ik zelf rijd, echt geen problemen meer.

Maar mijn manneke? Mijn motorrijden, daar kan hij dus niets er tegenin brengen, ik rijd nu ook veel meer dan hij doet (hij is een echte mooi weer rijder) en ik ben een nog grotere motorgek geworden dan hij is (ik rijd gewoon door als de wegen maar niet glad zijn). Als het maar even kan...ben ik weg. :]
Liefst samen, maar anders ook gewoon lekker alleen.
En hij.....geeft me helemaal gelijk en alle ruimte ervoor. *D
 
Hallo

Ik moet het helemaal alleen doen mijn man staat er totaal niet achter !!
Maar ik zet toch door, het is al jaren een droom van me.

Elly
 
'eng.. zo hard en dan op 2 wielen'...
ik mag het nog net van haar maar daar zal het dan ook bij blijven (tot ik een motormuissie gevonden heb :+ )
 
Mijn vriendin vindt het gelukkig belangrijk dat je je passie/hobby moet kunnen uitoefenen. Ze was juist blij voor me :} Als het niet van haar zou mogen, was ik ook allang weggeweest want dat probleem zou ik onoverkoombaar vinden. Ik vind haar hobbies ook niets voor mezelf maar daar zeg ik ook niets van, nu zijn die wel iets minder ongeluk gevoelig ;)
 
Mijn vrouw vind het tof. Bij DGVPM kwam ze zelfs achteraf meedrinken in de kroeg. Volgend jaar gaan we samen met de motor naar schotland al maakt ze zich een beetje zorgen over haar zwakke rug. Ik koop dan maar een protector voor haar met niergordel.
Die schotlandtrip komt trouwens na het zien van foto's van iemand hier op het forum waar onderandere de HP brug opstond en Loch ness. Kan ze nu alleen niet meer vinden |(
 
Mijn vrouw vind het tof. Bij DGVPM kwam ze zelfs achteraf meedrinken in de kroeg. Volgend jaar gaan we samen met de motor naar schotland al maakt ze zich een beetje zorgen over haar zwakke rug. Ik koop dan maar een protector voor haar met niergordel.
Die schotlandtrip komt trouwens na het zien van foto's van iemand hier op het forum waar onderandere de HP brug opstond en Loch ness. Kan ze nu alleen niet meer vinden |(


Hier ??

http://www.motor-forum.nl/forum/misc/63020

of : http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=loch+ness&condition=and&on=topicbody&topicstarter=&user=&sortdir=desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any

http://www.xs4all.nl/~nsie/pics/schotland/harry-potter_bridge1.jpg

http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=schotland+brug&condition=and&on=topicbody&topicstarter=&user=&sortdir=desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any
 
Laatst bewerkt:
Bij mij ook geen enkel probleem, ze wil zelf ook heel graag rijden, maar daar zijn nu de centjes nog niet voor...
Maar ze springt maar wat graag bij mij achterop!
 
mijn ega vind het prima. :)
ze wil alleen niet weten hoe hard ik rij.
`k doe nieuw vennep - amsterdam osdorp in 9 minuten :9~
verder zeg ik niks dus ;)
 
ik ben dankzij mij vriend helemaal verslaafd geraakt aan het motor rijden...bij ons staan er dan ook twee motoren in de garage....geen enkel probleem dus! *D
 
Ik heb het haar gevraagd en ze zegt: Gevaarlijk... maar het geeft wel een kick! :P

Dat is voor mij ook wel een beetje het motorrijgevoel trouwens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan