Meningen gevraagd over de Kawa ZR7S

lucky luck

MF'er
5 mrt 2006
68
0
hilversum
Wie kan mij meer vertellen over de kawasaki ZR7S,
Is dit een goeie beginnersmotor,en is deze geschikt voor woonwerkverkeer?
Of toch maar iets lichters of kleiners kiezen?
Groet,
 
-Woonwerk en beginners: ja, heel geschikt (de S dan).
-Juiste motor voor jou: Beperk jezelf niet tot een keuze. Maak proefritten op verschillende motoren, dan weet je zeker of het de juiste motor voor jou is.
(Maar wat het gewicht betreft, dat valt reuze mee.)
 
Mooie fiets, en volgens mij een prima starter.
Ziet er ook goed uit, niet onbelangrijk :9~

full
 
Fijne motor. Leuk ding. Ik weet niet hoe die rijdt maar ik zou zeggen neem er 1 stuks een keer op een proefritje. En brand je tong niet aan de uitlaat he als je em aan het proeven bent.

Oja, en onder het mom van te zwaar of teveel cc inhoud: liever eerst wat zwaarder en wat rustiger aan doen dan nu veel te licht en straks je motor weer niet kunnen verkopen.
Als je nog een motor zoekt, bijv. een diversion dan heb ik er nog eentje te koop.(over woonwerkmotor gesproken)
 
Hoi leuke motor betrouwbaar blok en niet alledaags want er rijden er niet gek veel van rond, hier zijn toch wel enkele rijdes van een zr-7 actief.
voor de testen ff googelen en je vindt er wel wat over

http://motorfiets.onsdomein.net/index.html

is ook een site met foto's en verhaaltje over de ZR-7S
Ik heb er ook 1 en die bevalt meer dan prima genoeg vermogen soms jammer dat ie geen 6-bak heeft Maar dat mag de pret niet drukken

Succes met uitzoeken... :]
 
He leuke site !
Er was te vinden bij de conclusie,dat het gewicht een probleem kan geven bij niet al te lange rijders .
Leg even uit als het kan?
groet, :Y
 
Hoi Frank,
210 kg is niet zoveel maar omdat ie wat hoger is kan bij kleinere berijders
het gewicht wat hoog liggen maar voor iemand van jou lengte is dat geen probleem.
Die dikke shadow waar Yvon op reed woog 230kg en die is 1.60m maar bij zo'n fiets ligt het gewicht laag bij de grond.
Ik zou me niet al teveel zorgen maken over het gewicht en vermogen.
Het vermogen heb je namelijk zelf in de hand. :]
Gewicht wordt pas belangrijk tijdens forse race partijtjes maar die zul je op je woon/werk route niet zoveel tegenkomen (lees file).
Een beetje gewicht is ook wel weer lekker op de snelweg gezien een zijwindje.
 
Laatst bewerkt:
Helaas de starter van dit topic heeft zijn ZR-7s verkocht wegens gezinsuitbreiding en te weinig km. thnx voor alle reacties en succes met jullie fiets enne wie weet tot de vlgende motor !
 
Terug
Bovenaan Onderaan