Meningen over commentaar Frank Weeink

Ik kijk de 125cc en vaakt Moto2 met commentaar van Weeink. Hij wordt ten onrechte vaak de grond in getrapt. Ik kijk en luister met plezier naar hem. Bij de MotoGP gaat hij zoiezo op bbc.

Hij geeft je veel meer nuttige info dan die engelsen onder de race :Y Ook had hij veel nieuwtjes over 2012 dit weekend.
:^ :}
 
Deze keer had hij opvallend veel versprekingen dus kan alleen nog beter worden ga ik van uit.

Misano *O*
Daar erger ik mij niet meer aan, daar komt'ie nooit meer overheen. _O-
Net als af en toe een momentje missen. Maar het enthousiasme en de info is er wel.
Ik vind het wel gezellig klinken, potje bier koffie :$ erbij.. lekker kijken.. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam er gisteren achter dat Sport1 er niet meer was: had het immers opgezegd |( Zit nu alsnog vast een die irritante kwakers van motogp.com :')
 
Daar erger ik mij niet meer aan, daar komt'ie nooit meer overheen. _O-
Net als af en toe een momentje missen. Maar het enthousiasme en de info is er wel.
Ik vind het wel gezellig klinken, potje bier koffie :$ erbij.. lekker kijken.. *O*


Helemaal eens WB!

FW heeft enthousiaste presentatiestijl en levert ook behoorlijk veel informatie.
Klein foutje op z'n tijd vergeef ik hem zonder problemen.
 
Helemaal eens WB!

FW heeft enthousiaste presentatiestijl en levert ook behoorlijk veel informatie.
Klein foutje op z'n tijd vergeef ik hem zonder problemen.

Hij zit er wel in zijn eentje voor. En dan vind ik de hoeveelheid foutjes wel heer erg meevallen.

Ik luister graag naar hem.
 
'Wie ontslaat Frank Weeink?' > 'Meningen over commentaar Frank Weeink'
 
Ik vind het altijd goed commentaar! Het enige wat of soms wat irriteert is dat hij even zijn informatie wil afmaken als er iets cruciaals gebeurd. Dan denk ik schreeuw gewoon ff door je verhaal en maak daarna je verhaal af ;)
 
bbc is voor mij part top notch: altijd rap met een verhaal en ze hebben meestal ook wel een mannetje op de juiste plaats om eens een circuit of zo te testen. Maken ook heel wat tijd vrij voor interviews, specialere dingen, zoals vorige week de analyse van stoner zijn rijstijl. Dat, samen met de goede commentatoren (Charlie cox of zoiets en den andere) maakt het voor mij een no-brainer. F1 eigenlijk net hetzelfde met eddie Jordan, die mensen weten er tenminste dingen van. En oh ja, geen reclame *O*
 
ik snap het probleem niet, als je aan Frank niets vind , kijk je naar de bbc!



ik heb niets tegen Frank , EN kijk naar de bbc.

einde discussie, :+ kan een slotje op :+
 
Ik vind het nooit erg om naar hem te luisteren hoor. Altijd wel oprecht enthousiast en tsja, dat ie foutjes maakt of dingen over het hoofd ziet is niet zo gek. Hij zit in z'n eentje en je hebt meerdere schermen om naar te kijken.
 
Hey opoe,

Zojuist de wsbk races van Portimão gezien en wat ik daar toch weer hoorde van Van den Goorbergh.

Ik neem m'n petje diep voor 'm af _O-
Hij zet een punt op z'n kampioenschap _O-
Ze komen door de bocht met een snelheid van honderdtachentig _O-

Dat slaat toch als een tang op het achtereind van een varken :P

Doet Frank het toch wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beterder ;)
 
Ik vindt het persoonlijk wel vrij irritant als ie na rondje of 5 6 komt met waar is Haslam. heeft blijkbaar een foutje gemaakt. Terwijl dat foutje in de 1e ronde vol voor de camera was. Die vent verslaat de race niet, die zit gewoon te ouwehoeren en let nauwelijks op wat er gebeurt.

Dus ik ben iig geen fan!!
 
.
full
 
Ik zei het al in het Qatar topic maar hier ook maar effe neerzetten.



Het is natuurlijk een menings kwestie maar ik moet zeggen dat ik positief ben verrast door het commentaar van Frank vorig jaar.

Hij heeft erg veel informatie bij de hand, meer als racesport en crash.net bij elkaar. Hij lult zo een uitzending vol met leuke feitjes die je niet leest op de eerder genoemde sites.

Verder leeft hij echt voor de motorsport :Y Hij is erg enthousiast en volgt de sport zelf dan ook intensief. Van mij krijgt frank een dikke +1
 
Terug
Bovenaan Onderaan