Meningen over commentaar Frank Weeink

Ik zei het al in het Qatar topic maar hier ook maar effe neerzetten.



Het is natuurlijk een menings kwestie maar ik moet zeggen dat ik positief ben verrast door het commentaar van Frank vorig jaar.

Hij heeft erg veel informatie bij de hand, meer als racesport en crash.net bij elkaar. Hij lult zo een uitzending vol met leuke feitjes die je niet leest op de eerder genoemde sites.

Verder leeft hij echt voor de motorsport :Y Hij is erg enthousiast en volgt de sport zelf dan ook intensief. Van mij krijgt frank een dikke +1

hij heeft het enthousiasme van een zak aardappelen
 
full
 
God niet weer die discussie he :Z

Ik hoor 1000x liever Frank Weeink dan die zaadballen bij eurosport.
Teweten Patrick v/d Goorbergh en (zijn voorganger?) Iwan van der Valk.

Zoals eerder al aangehaald heeft Frank altijd leuke inside info.
Hij is soms wat fanatiek maar dat maakt het ook wel weer leuk.
 
Ik heb ook een abonnement op Sport1 genomen.
Keek voorheen via BBC en die 2 commentatoren bevielen me wel.

Maar die Weeink. Tjonge jonge elke zin die er uit komt moet hij vervolgens weer corrigeren.
Ik vind het helemaal niks.
 
Ik heb ook een abonnement op Sport1 genomen.
Keek voorheen via BBC en die 2 commentatoren bevielen me wel.

Maar die Weeink. Tjonge jonge elke zin die er uit komt moet hij vervolgens weer corrigeren.
Ik vind het helemaal niks.

Heb je ziggo? Met de rode knop kun je de taal veranderen...
 
Heb je ziggo? Met de rode knop kun je de taal veranderen...

Ja dat klopt, heb ik geprobeerd tijdens de uitzending van trainingen.
Toen was het UK, niks of niks. :z en het volume was zeer zacht.
Heb het tijdens de uitzending van de race verder niet meer probeerd.
 
Ja dat klopt, heb ik geprobeerd tijdens de uitzending van trainingen.
Toen was het UK, niks of niks. :z en het volume was zeer zacht.
Heb het tijdens de uitzending van de race verder niet meer probeerd.

Klopt, geluid commentaar zacht, geluid motoren hard. Op zich niet erg maar volume commentaar mag iets harder..
 
Frank (een echte liefhebber met weinig reporter talent) en Patrick vdG (als GP deskundige) zou voor Nederland de mooiste combinatie zijn.
Prachtig die twee samen. Komt ook goed overeen met welke rol wij spelen als motorland nl. een hele marginale.
Beiden echte liefhebbers en dat te merken maakt voor mij een hoop goed. Prima houden zo!!
 
Niks mis met Frank. Geeft altijd leuke informatie en ja hij heeft wel eens fout, zullen wij ook wel hebben toch als wij het moesten doen? Ze kijken naar meerdere schermen dus dan mis je wel eens iets.

Ik zou het wel leuk vinden als er nog een commentator bij komt, zoals Eurosport ook heeft.
 
Dit jaar eens geen sport1 genomen,hoe is het met Frank?

Vond hem vorig jaar prima doen :Y Om eerlijk te zijn dit jaar nog veel beter *O*

Hij is echt goed geïnformeerd en lijkt minder fouten te maken. Ik ben dik tevreden met Weeïnk zijn verslag. Volgens mijn stond hij afgelopen zondag op zijn stoel bij de laatste bocht....
 
Gelukkig kun je ook het originele Engelse commentaar op zetten, ben ik blij mee :)
 
Vond hem vorig jaar prima doen :Y Om eerlijk te zijn dit jaar nog veel beter *O*

Hij is echt goed geïnformeerd en lijkt minder fouten te maken. Ik ben dik tevreden met Weeïnk zijn verslag. Volgens mijn stond hij afgelopen zondag op zijn stoel bij de laatste bocht....

Mooi om te horen,mocht sport1 nog met een aanbieding komen dan overweeg ik het wel weer.
Abo op Repsol Dorna zou ik nooit doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan