Ik doe het niet vaak maar ik vind dat deze beste man een topic verdient! Vele Aprilia rijders weten hem al te vinden en zullen waarschijnlijk mijn mening onderstrepen maar voor de mensen die hem niet kennen en misschien dynamo problemen hebben... zoek niet verder, hier is de oplossing!
Sevior is een bedrijf dat uit hobby is ontstaan en is nog steeds een hobby van expert Hans Belt naast zijn normale baan. Een uiterst enthousiaste man die graag met je meedenkt in oplossingen en je zoveel mogelijk tegemoet zal komen om je probleem op te lossen. Bij hem komt het ene na het andere verhaal onder het genot van een lekkere kop koffie in zo'n heerlijk ouderwetse werkplaats.
Hans weet echt waar hij over praat en daarom dan niets van lof van mijn kant!
Bij mijn racer bleek het probleem een niet bij elkaar horende rotor en stator te zijn waardoor er simpelweg geen stroom opgewekt werd. Ja dan kan je proberen wat je wil maar dat word hem niet en een andere stator vinden is een kleine kans.
Bij deze nog even wat knippen en plakken:
www.sevior.nl
Sevior is een bedrijf dat uit hobby is ontstaan en is nog steeds een hobby van expert Hans Belt naast zijn normale baan. Een uiterst enthousiaste man die graag met je meedenkt in oplossingen en je zoveel mogelijk tegemoet zal komen om je probleem op te lossen. Bij hem komt het ene na het andere verhaal onder het genot van een lekkere kop koffie in zo'n heerlijk ouderwetse werkplaats.
Hans weet echt waar hij over praat en daarom dan niets van lof van mijn kant!
Bij mijn racer bleek het probleem een niet bij elkaar horende rotor en stator te zijn waardoor er simpelweg geen stroom opgewekt werd. Ja dan kan je proberen wat je wil maar dat word hem niet en een andere stator vinden is een kleine kans.
Bij deze nog even wat knippen en plakken:
www.sevior.nl
Sinds 1980 is Sevior specialist in dynamo-revisie & motor elektro. Ons bedrijf specialiseert zich in het overwikkelen en verbeteren van alternators en rotors van motorfietsen.
Heeft u problemen met het bijladen van uw accu van uw motorfiets, dan lossen wij dat voor u op! Bij bestaande alternators (d.i. de dynamo van motorfiets met permanente magneet) zoeken wij het probleem uit waardoor deze is stuk gegaan. Deze problemen worden bij het overwikkelen verholpen.
Wij geven maar liefst 2 jaar garantie op deze alternators! Een gereviseerde dynamo is niet alleen goedkoper dan een nieuwe, maar ook betrouwbaarder!
Wij reviseren dynamo's voor bijna alle motorfietsmerken, ook oldtimers! Wij reviseren dynamo's voor zowel motorfietsbedrijven als particulieren. Indicatie van revisie-prijzen meest voorkomende merken*
*alle prijzen zijn inclusief BTW & exclusief verzendkosten, aan de prijzen kunnen geen rechten worden ontleend
- Vulcan € 150,00
- Shadow € 150,00
- BMW rotor € 106,00
- Guzzi rotor € 106,00
- Honda bold 'or rotor € 130,00
- Yamaha xs 650 rotor € 130,00
- Honda cx500 (+ ontsteking) € 175,00
- Nighthawk € 175,00
- XR 600 € 150,00
- Goldwing 1500 € 175,00
- Ducati € 175,00
- Triumph € 160,00
- Goldwing 1100 / 1200 € 175,00 (3 jr garantie)
- aprilia RSV / Tuono € 175,00 (3 jr garantie)
- Pan european / ST1100-1300 € 255,00
Dynamo's kunnen per post naar ons toegestuurd worden. Of zij kunnen bij ons bedrijf worden afgeleverd. Klik op contact voor het maken van een afspraak.
Spoedklussen kunnen voorrang krijgen!
Twijfelt u over uw zaak? Of denkt u een probleem te hebben met het bijladen van uw accu? Neem dan contact met ons op voor een afspraak dan sporen wij het probleem kosteloos voor u op. (U dient hiervoor langs te komen met uw motorfiets zodat wij deze door kunnen meten).
Bij nieuwkoop bedraagt de gemiddelde garantie van rotors & alternators 3 maanden. Wij bieden 2 jaar garantie op al onze overgewikkelde produkten! En dit zonder kilometer-beperking. Het aantal rotors en altenators dat na overwikkeling bij ons terugkomt is dan ook zeer laag.
Laatst bewerkt: