Mensen de stunts in Torque kunnen wel

Het is maar dat die al op het forum staat. Maar hij is leuk genoeg en nu heeft iedereen em gezien. Dus goed zo...

Heb hem evenwel geen stoppie zien doen in het bos met een mille.

is dat niet die ene Christiaan huppeldeflup :? Hij was volgens mij
een paar jaar geleden ook op rizla race dagen op Assen...geloof ik.

Kerel kan er echt niks van.

Zeg nou zelf, kijk op die fietsen waar 'ie op rijdt.

Ik doe het beter op m'n CBR. En dat is geen grapje. Kijk, hij kan wel leuk op achterwiel enzo rijden, maar wat doet 'ie nou echt? Constant dezelfde basis. Mijn stuntpakket is veel uitgebreider en laat zich op meerdere vlakken zien.

Meneer Hayabusa Turbo ik nodig je uit om 's langs te komen, dan laat ik je zien wat er allemaal op dat slagschip van je mogelijk is.

Deal?

Kerel kan er echt niks van.
Ik doe het beter op m'n CBR. En dat is geen grapje. Kijk, hij kan wel leuk op achterwiel enzo rijden, maar wat doet 'ie nou echt? Constant dezelfde basis. Mijn stuntpakket is veel uitgebreider en laat zich op meerdere vlakken zien.

Meneer Hayabusa Turbo ik nodig je uit om 's langs te komen, dan laat ik je zien wat er allemaal op dat slagschip van je mogelijk is.

Deal?

als jij het doet op je 25kW CBR, dan volg ik je als een schaduw op m'n hornet ;)
deal !

binnenkort motoacxtion op circuit zolder. Als je dit mooi vindt kan ik je echt aanraden om te gaan kijken dat is echt supergaaf.

Geweldig wat die kerel allemaal uithaalt.
Heb m een keer op het TT-circuit te Assen in actie gezien, meen 2 jaar geleden tijdens de Rizla Racing Day...

OK je bent goed of je bent het niet maar 'k zie hem eigenlijk niet met twee motoren op een wiel tegen elkaar aan rossen.

Is het nou een standaard monster of wat?

Terug
Bovenaan Onderaan