Mensen die ook tering veel lessen hebben gehad?

Tevreden over aantal lessen/ examens

  • ja!

    Stemmen: 3 25,0%
  • nee!

    Stemmen: 9 75,0%
  • gemiddeld

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12

Tyrant

Die hard MF'er
11 apr 2005
503
0
Spijkenisse
Hallo,

ik hoor hier op motor-forum allemaal zoetsappige verhaaltjes over mensen die hun rijbewijsje in 2 lesjes gehaald hebben etc. en die dan als eerdere ervarin een beetje op een crossbrommertje getoerd hebben.

Hier begrijp ik helemaal niets van? posten alleen de mensen die het goed hebben gedaan, of heb ik het nou zo slecht gedaan?

Ik heb ook mega veel gerden op een schakelbrommer( honda mt5) en heb veel ervaring opgedaan.

Ik heb 40 lessen gehad en drie maal examen moeten doen. Ik vond wel dat ik een beetje 'genaaid 'ben door de rijschool/ examinatoren, omdat ik een maal onterecht afgewezen ben geweest (gezakt) terwijl mijn instructeur mij wist te vertellen dat dit niet nodig was geweest.

Zijn er nog mensen die ook veel lessen hebben gehad of die vermoedelijk 'genaaid' zijn door de rijschool/ examinatoren???

Laat het mij alsjeblieft ff weten.
 
nja. 26 uur, maar dat was een pakket... in 1x geslaagd...

edit: geen ervaring met brommers
 
ehm 20 lessen geloof ik. Nooit verder gekomen dan een fiets dus ook geen vervelende zelfaangeleerde zooi van de brommer die ik weer moest afleren ;)
 
een pakket met 10 uur les en 2 examens erin koste 600 euro , in een keer gehaald.

Wel brommer ervaring
 
ik zou zeggen: kijk nou eens goed rond op het lestopic. d'r zijn daar genoeg mensen met 30+ lessen die zich niet genaaid voelen door hun rijschool.
ikzelf heb 36 lessen (van 1 uur) gehad en heb alle examens in een keer gehaald. ben zelf eigenlijk wel blij met m'n extra rijervaring en ik denk dat in dit geval de kleine minderheid het hardste schreeuwt en dat het daardoor lijkt alsof iedereen sneller klaar is met lessen dan jij.
 
Ook teveel lessen gehad en nog steeds rijbewijsloos. Rijden ging wel goed, maar de bijz. verrichtingen werden maar niet gedaan terwijl daar de nadruk bij mij op moest liggen. Maar, ik heb 'm teruggepakt door z'n motor in elkaar te rijden. Al baal ik daar nog steeds van.
 
Fijn dat jullie zo snel reageren. Misschien is het wel zo dat ik nog wat verder had moeten kijken naar hoeveel lessen anderen hebben gehad...Ik heb nu 4 maanden weer niet gereden, dus die extra profeit van die 'vele'lessen is ook weer weg... helaas....
 
ik weet niet hoe je aan het idee bent geokomen dat iedereen het effe in 2 lesjes heeft gehaald. Kijk inderdad maar eens rond op het forum en volgens mij is er al eens eerder een topic over geweest..
Maar dat wil niet zeggen dat het niet leuk is om het er weer eens over te hebben..

Ik had 30 lessen nodig en geen les teveel gehad!
 
Ook teveel lessen gehad en nog steeds rijbewijsloos. Rijden ging wel goed, maar de bijz. verrichtingen werden maar niet gedaan terwijl daar de nadruk bij mij op moest liggen. Maar, ik heb 'm teruggepakt door z'n motor in elkaar te rijden. Al baal ik daar nog steeds van.


Hahahaha???? waaaat
de motor in de prak gerden? machtig wat een K*T rijschool dat ze niet genoeg bv met je oefenden tjeeemig....

Vond mijn rijschool niet geweldig qua omgang met mensen (mij en nog iemand die ik ken) maar de kwaliteit van de lessen waren wel toppie!
 
En wat dan nog als je meer lessen nodig hebt dan anderen?
Het gaat erom dat je je A rijbewijs haalt.... :)
De een leert nou sneller dan de ander.
 
Dat is het hem nu juist, volgens mij leer ik niet langzamer dan een ander, zeker niet gezien hoe veel moeite ik overal altijd voor deed. Ik had ook een beetje ongeluk met alles, zoals precies tussen die 2 regelingen inzitten met de bv's en gewoon de 2e keer afgewezen worden terwijl dit eigenlijk niet terecht is geweest.

De eerste keer was ik zo pissig dat ik gezakt was (was wel terecht) dat ik mezelf vol gas op een auto kapot wilde rijden, heb het toch maar niet gedaan, maar god wat was ik giftig zeg! het interesseerde me allemaal niets meer, kon alleen nog maar als een psychopaat naar de muur staren en niet meer antwoorden op mensen.... echt crappy anus was dat.....

Jullie ook zoiets meegemaakt?
 
Ik ga nu naar men nest, ik lees de reacties morgen wel, vooral blijven posten he jongens! Bij voorbaad dank, pak men kratje grolsch morgenochtend wel weer bij het lezen van al dit moois, stel me niet teleur!

Welterusten....
 
ook zo`n 30 lessen gehad; 3x b.v. en 1x op de weg. Had met minder lessen gekunt want de rijschoolhouder was "`t vergeten" aan te vragen en andere smoesjes.
Nu ik `t een half jaar heb ga ik me pas steeds zekerder voelen en krijg er steeds meer plezier in. (oefening baart kunst)
 
Ook teveel lessen gehad en nog steeds rijbewijsloos. Rijden ging wel goed, maar de bijz. verrichtingen werden maar niet gedaan terwijl daar de nadruk bij mij op moest liggen. Maar, ik heb 'm teruggepakt door z'n motor in elkaar te rijden. Al baal ik daar nog steeds van.

Vertel, laat ons lachen!

On-topic: ik heb totaal 36 lessen gehad en heb nooit het gevoel gehad dat ik 1 les té veel heb gehad. Ik heb dan ook geen brommer ervaring en ook geen B'tje dus dat verklaart! Tweederde van de lessen was ook voor BV's, VD heb ik maar 10 lessen voor gehad.
 
uhm...60 lessen zo'n beetje, maar was in oktober begonnen, en had in december al examen mogen doen toendertijd, ware het niet dat ik geen vrij kon krijgen van mijn werk.
eerst volgende examens voor de motor werden toen pas weer in maart gehouden. heb dus letterlijk de hele winter door gelest.
en had wel zoiets van, beetje stevig doorlessen zodat ik het ook echt leer. dus minimaal 2 lessen per week direct achter elkaar, maar meestal vaker.
en dus maar 1x examen hoeven doen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan