Mensen ervaring met de Super Blackbird?

Is de XX ook geschikt vr kort afstanden. Je weet wel, in de zomer lekker langs de boulevard en een stukje snelweg pakken.

Nee, dan valt hij om :+

Maar ik heb er ook 1 gekocht. :P
zx12 lijkt me te sportief , is me ook te duur, dan zou ik sportief gezien eerder een zx10 doen.
Hayabusa is me te pimp en zit ook wat te sportief.
xj1300.... euh ja, laat maar.
Vond de blackbird dus eigenlijk het enige betaalbare topmodel sport/tour apparaat.
Ga er ook maar gerust van uit dat dat soort fietsen alles goed doet hoor en dat je bij supersports natuurlijk meer actie /geluid enzo hebt.

Maar ik kan niet wachten tot hij dr is :P :P :P lekkah naar duitsland knallen en dan bochtjes...touren ;)
 
Ik rijd sinds twee jaar een Blackbird uit '97. En het is een top fiets!!
Lekker veel koppel en vermogen. Stuurt als een 750 en is uitermate geschikt om lange afstanden mee te rijden. Het blok is oer en oer degelijk, loopt als een naaimachine door de toegepaste balansassen. Het enigste zwakke punten zijn:
-nokkenaskettingspanner (geldt voor meer honda's)
-spanningsregelaar
-vering kan beter (veel blackbirdrijders monteren Hyperpro's veren)

Voor de rest is het het beste compromis tussen ss en toer die je kunt krijgen.
In Motor van ik geloof maart staat een vergelijkingstest van de Blackbird met die nieuwe BMW 4 in lijn. De black verliest het nog maar net op punten, terwijl hij al 8! jaar meeloopt.
 
Heb mijn Super Blackbird 1100XX van juni 2004 ingeruild voor
een BMW K1200S in april 2005.
Oorzaak, een opgedrongen proefrit door de dealer.
De BMW doet het motorisch en rijwieltechnisch op alle fronten beter.
Maak een proefrit en je bent verkocht!! :9 :9 :9 :9