Mensen ervaring met kleding van: Spool, Difi ?

Franzzz

Die hard MF'er
30 jul 2003
663
2
Heerhugowaard
Ik zat net ff op de site van motoport te neuzen en zag dat ze een "nieuwe" kledinglijn hebben. Ben nog op zoek naar een combi of overall voor mijzelf voor op de rode R6. Zit een beetje in tweestrijd of ik een pak in de kleuren van mijn motor neem, of dat ik iets kies dat neutraler is(zilvergrijs/zwart/wit) zodat ik niet voor "lul" rijdt wanneer ik een andere kleur motor neem.
Nu zag ik; Spool Vigor Combi met uitneembare binnenvoering voor €599,- keuze uit drie kleuren. Dat lijkt mij wel wat en aangezien mijn vakantiegeld eraan komt wordt het tijd voor een knappe outfit. Maar ik vroeg mij dus af of iemand al ervaring heeft met dit merk of eventuele op/aan merkingen zowel positief als negatief. Denk iig dat het wel de moeite waard is om eens te gaan kijken/passen. Gr. Frans :z
P.S. De handschoenen zien er ook wel netjes uit.
vigorcombiG.jpg

ik heb die spool vigor combi in het rood.
zeer blij mee. voelt lekker en stevig aan.
heeft goede protectie, die uitneembaar is.
tis een combi die zn geld 100% waard is.

en als laatste natuurlijk een plaatje :P

full

Mag ik vragen waar jij hem gekocht heb en wat je betaald hebt? Dus of je de vraagprijs betaald heb of dat ze iets leuks voor je gedaan hebben. Want kreeg net bericht dat ik hem voor €529 of €549 zou kunnen krijgen maar of ik dan keus had uit alle kleuren was niet ckr.

Heb geen leren pak van Spool, wel een losse broek, jas (beide textiel) en handschoenen.

Ben over alles zeer tevreden! Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Ik weet niet of je weleens bij Motoport Uithoorn komt maar in het weekend van 5 en 6 juni grote kortingen.
Er hangen nu zelfs al pakken met 50 % korting hij zal er maar tussen hangen dat is natuurlijk wel lekker.
Doe er je voordeel mee.

Ik heb zelf de VIGOR SP2-jack en VIGOR SP-11 Broek en ben er erg blij/tevreden mee. De reden dat ik niet voor de "echte" combi ben gegaan ==> losse jack is iets langer aan de achterzijde waardoor je hem ook eventueel op een spijkerbroek kan dragen.

Gewoon gaan passen en vragen of er nog wat met de prijs te doen is.... brutaal mens heeft de halve wereld (en nog wat centjes over :) )

Ik heb ook een Spool combi! En ik ben er zeer tevreden over! Ik ken ook mensen met een Difi pak, ook dat schijnt goed spul te zijn :)

Ik heb ook zo'n spool combi , en het bevalt zeer goed :)
De rest zat gewoon niet lekker.
Hou er dus rekening mee dat , ondanks de aantrekkelijke prijs , het zo kan zijn dat een ander merk beter zit.En ik zou toch echt gaan voor het pak wat het lekkerste zit....

Ik kreeg 10% korting trouwens, was op de pinksterdag van motoport 2 jaar terug :)

2 jaar geleden een combi van spool gekocht. Het zit nog steeds lekker ik heb er dus nooit spijt van gehad dat ik hem heb gekocht. Ik betaalde toen 625,00 bij Motoport Hillegom (da's dus 2 jaar geleden)

Mag ik vragen waar jij hem gekocht heb en wat je betaald hebt? Dus of je de vraagprijs betaald heb of dat ze iets leuks voor je gedaan hebben. Want kreeg net bericht dat ik hem voor €529 of €549 zou kunnen krijgen maar of ik dan keus had uit alle kleuren was niet ckr.

half jaar geleden voor 600 ofzo. met een gratis setje knee sliders.

Ik heb niet lang geleden eens een kijkje genomen bij Motoport in Molletjesveer (Wormerveer) en ook langs het Difi rek gelopen. Ik word een alle seizoenen rijder en dan kies ik toch liever voor Dane die er vlakbij hangt en helaas ook wat duurder is. Dus als je gaat passen, check dat rek ook effe. :] (Tip dus ;) )

ik heb ook een spool combi en zoals de meesten al zeggen de kwalliteit/prijs verhouding is heel goed ik ben zeer tevreden over spool heb er ook handschoenen van het is gewoon goed spul
full

Ik heb een jas van spool en broek van difi (ritscompatible) Combi ging niet werken omdat ze dat niet in mijn lengte maat hebben/hadden :( Maar ben er wel erg tevreden over tot nu toe. (Ik kan er alleen geen sliders op plakken maar kan toch nog niet knee-downen B| )

Nou hoop positieve berichten, maar als ik het zo lees is het nog maar ff afwachten of een combi mij ook lekker zit. In ieder geval goede tips, ken ik wat mee.
Top :}

ik heb ook een combi van spool. ik heb hem alleen laten vermaken bij verheul want hij was te kort bij mijn armen en benen. is zeker een goed pak voor een zeer redelijke prijs. pak koste 699 euro en het vermaken koste 160 euro. ik heb er niets voor betaald want ik heb daar gelijk een motor gekocht :) :)

Terug
Bovenaan Onderaan