Mensen, mijn nieuwe rijstijl!!

wheely3.jpg


wheely4.jpg


baars1.jpg


748stat.jpg


Heeft Rico dus gepost hè!
 
Laatst bewerkt:
nou nou, das ziet er niet verkeerd uit Rico...maar ehhh, vond t toch spectaculairder ;) toen je me in zn 3 voorbij kwam wheeeeeelien op de A58 :}

8-)

ps...en ehhh rijstijl??? stijl omhoog zul je bedoelen! :P
 
Ik heb zo'n vermoeden dat dit een Brabants topic is :? :? :? Ik geloof dat ik toch ff een afspraak moet maken met Haga om jullie ff gek te komen maken met die oude RF van mij }) }) })
 
Ik heb zo'n vermoeden dat dit een Brabants topic is :? :? :? Ik geloof dat ik toch ff een afspraak moet maken met Haga om jullie ff gek te komen maken met die oude RF van mij }) }) })


altijd welkom, maar maak er geen wedstrijd van. laatste wat ik wil zeggen is dat ik beter ben dan iemand hier... verreweg van dat. ik probeer netjes, strak en gecontroleerd te rijden, en ben bezig met mijn eigen rit en heb respect voor alle rijders (m/v)

ps, ben wel trots op mijn foto's :] das nie verkeerd rijden al zeg ik het zelf.

ik gaat nu :z
 
Mijn vrouwtje wil ook wel een motor hebben, maar momenteel is er een cash-flow probleempje.
Nieuwbouwwoning en vervolgens mijn gixxer, deze hebben de rekening aanzienlijk geplunderd :(
Sparen dus.... of de lotto winnen ;)

Je kan haar de jouwe toch lenen? Of jij eens achterop bij haar ipv andersom?
Beetje moeite doen voor moeder de vrouw he jongen!
 
word je gesponserd door redbull :P :P :P

waarom kan ik de ducati olifant nergens terug vinden ??
afgelopen weekend nog met een duc. 750 desmo gereden (van 1991) met zo'n :9~ dubbele uitlaat :9~ wat een :9~ vette sound :9~ had die machine
 
altijd welkom, maar maak er geen wedstrijd van. laatste wat ik wil zeggen is dat ik beter ben dan iemand hier... verreweg van dat. ik probeer netjes, strak en gecontroleerd te rijden, en ben bezig met mijn eigen rit en heb respect voor alle rijders (m/v)

ps, ben wel trots op mijn foto's :] das nie verkeerd rijden al zeg ik het zelf.

ik gaat nu :z

Het is ook meer als een geintje, ik kan lekker sturen hoor maar ik ga niet ( bijna niet) als een gek achter iemand aan. Blijf graag heel :)

Maaruuu, post eens een paar foto's.
 
Laatst bewerkt:
dat was idd gezellig en mooi rijden, lekker rustige weg mooie avond en wij tweeen met sparkpads wisselen en achter een sparker aanrijden is erg mooi :}

Alleen jammer van die RVS bouten...ben wel ff bezig geweest om ze er weer uit te schroeven gister :P Volgende keer toch echt titanium/magnesium proberen *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan