Ik ben teleurgesteld over de mentaliteit van de hedendaagse motorrijder. Ik stond vandaag een uurlang stil langs de snelweg met een bevroren carburateur en van alle motorrijders die langsreden is er maar ééntje die stopte (met een prachtige Guzzi Centauro)!
Hulde off course, maar ik had wel verwacht dat er beduidend meer motorrijders waren die stopten voor hun mede-motorrijder met pech al is dat maar om een hart onder de riem te steken. Ik heb er toch echt een stuk of 25 langs zien komen, allen hun hoofd strak recht vooruit of wegdraaiend
(eikels!), terwijl alle automobilisten je toch zeker aan staan te gapen.
Van mijzelf weet ik dat ik altijd stop voor motorrijders met pech (ik sta zelf vaak genoeg aan de kant te sleutelen, dus ik weet hoe het voelt).
Wie van jullie stopt er wel voor andere motorrijders met pech?
Ik krijg de neiging om een poll te gaan aanmaken...
edit: poll gemaakt
edit2: poll gewijzigd, klote komma´s
Hulde off course, maar ik had wel verwacht dat er beduidend meer motorrijders waren die stopten voor hun mede-motorrijder met pech al is dat maar om een hart onder de riem te steken. Ik heb er toch echt een stuk of 25 langs zien komen, allen hun hoofd strak recht vooruit of wegdraaiend

Van mijzelf weet ik dat ik altijd stop voor motorrijders met pech (ik sta zelf vaak genoeg aan de kant te sleutelen, dus ik weet hoe het voelt).
Wie van jullie stopt er wel voor andere motorrijders met pech?
Ik krijg de neiging om een poll te gaan aanmaken...
edit: poll gemaakt
edit2: poll gewijzigd, klote komma´s
Laatst bewerkt: