mergelland route voor gsx f rijders

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
de 24e juni word er een mergellandroute gereden met allemaal suzuki gsx f rijders dus heb je een gsx f600 of een gsx f 750 kijk dan even op http://www.gsxfclub.nl en geef je op voor de rit

_________________
Alleen een blije motorrijder poetst de vliegjes van zijn tanden !!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: the collector op 2001-06-20 16:30 ]
 
Zeg Jer..., euh..., :} Collector, ben je HIER nou OOK al je tanden aan het poetsen? Wanneer ben je DAAR nou eindelijk eens klaar mee? :] Kijk toch uit joh, straks heb je nog last van RSI :+
 
Je kan ook die big-smile van je smoel afhalen als je aan het motorrijden bent, dat scheelt een hoop... *D



[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-22 11:46 ]
 
Je kan ook die big-smile van je smoel afhalen als je aan het motorrijden bent, dat scheelt een hoop... *D

Deze opmerking mag dan niet aan mij gericht zijn, maar aangezien ik ook elke dag met een big smile op mijn smoel motorrijd ga ik je tip beslist toepassen :}

:] :] :]
 
Lekker supter offtopic, maar ik heb wel een heleboel vliegen, muggen etc doorgeslikt... :)

Het schijnt dat tijdens je slaap spinnen in je mond kruipen, aan het einde van je leven heb je er tientallen doorgeslikt.

_________________
Yamaha YZF600R Thundercat | getuned door Mobu | 105 PK | 400 meter in 11"3 sec @ 194.7 km/u

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-22 13:57 ]
 
Het schijnt dat tijdens je slaap spinnen in je mond kruipen, aan het einde van je leven heb je er tientallen doorgeslikt.

Zeg Bert, weet jij of er nandrolon in spinnen zit? Volgens mij slaapt Frank de Boer namelijk met open mond :+
 
Lekker supter offtopic, maar ik heb wel een heleboel vliegen, muggen etc doorgeslikt... :)

Het schijnt dat tijdens je slaap spinnen in je mond kruipen, aan het einde van je leven heb je er tientallen doorgeslikt.
Tientallen? hehe, niet overdrijven bert, gemiddeld slikt een mens in gans z'n leven 3 spinnen in.. in z'n slaap dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan