Merken superbikestuur ombouwset

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Ik ben op ebay wat aan het zoeken naar een superbike ombouwset. Krijg met de clip-ons nogal snel last van de polsen dus gaan we de zithouding binnenkort waarschijnlijk veranderen.

Nu vind ik hier en daar wat spul van ABM maar welke andere merken zijn er verder nog? En als het kan dan als volledige kit?

Piccies erbij zou ook mooi zijn :)
 
kijk ff op de site van MDI parts daar verkopen ombouwsetjes kompleet, alleen ik heb jouw type motor niet kunnen ontdekken.
wellicht is er type die vrijwel gelijk is aan de jouwe.
Setjes bestaan o.a. uit een kroonplaat een sbk stuur en de eerste remslang (stahlflex) naar de verdeler tussen de voorpoten.

succes Xeneos :W
 
LSL

Zo ziet dat eruit (op een ZXR400 dan, bijna hetzelfde toch?)

[geen spam op MF, ook geen verkapte]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ABM heb ik erop zitten. Is me geadviseerd omdat er bij mij veel meer kracht op gaat als bij solo motoren. Dus ABM is in ieder geval sterk.
En persoonlijk vind ik het er ook erg gaaf uitzien:

Edit: let ook op de spiegelverbreders. Kan handig zijn bij een dergelijk breed stuur ;)

photo24.jpg


photo22.jpg
 
Je kan er natuurlijk ook een paar clipons op zetten die je kunt verstellen en verhogen
Ik heb er verstelbare van Gilles tooling op zitten en die kun je naar alle kanten verstellen
Mij bevallen ze in iedergeval prima
 
Je kan er natuurlijk ook een paar clipons op zetten die je kunt verstellen en verhogen
Ik heb er verstelbare van Gilles tooling op zitten en die kun je naar alle kanten verstellen
Mij bevallen ze in iedergeval prima

Heb je daar een piccie van? En hoeveel kosten die dingen?
 
Je kan er natuurlijk ook een paar clipons op zetten die je kunt verstellen en verhogen
Ik heb er verstelbare van Gilles tooling op zitten en die kun je naar alle kanten verstellen
Mij bevallen ze in iedergeval prima

Heb ze al gevonden op internet. Leuk spul maar ook erg duur spul! Als je alleen met de verstelmogelijkheden wilt zijn ze iets van 350 en met de verhogers (wat ik dan zou willen) zijn ze bijna €500!

Niemand een goedkopere oplossing toevallig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan