messe bij onze ooster buren...

---mac---

Die hard MF'er
11 jan 2004
299
0
bij motor beurs in Dortmunt geweest ...
zeker de moeite waard ,niet zo veel 2 hands motoren als in utrecht stuk of 100 maar. maar wel veel meer assecoires .
die duitser zijn wel een stuk gekker met het om bouwen van hun motoren,of je het mooi vind is een ander onderwerp.

hier een paar foto's en wat vinden jullie er van ?????????????/////
71980


71982


71983


71984


71985


en deze stond er ook nog bekend van het filmpie ghost rider 500 pk zeggen ze....

71977
 
:r Overdrijven is ook een vak zeg hé!
Maar ja, je weet wat ze daar zeggen he:
"Bei uns ist alles grosser, besser und billiger!"
 
Het ziet er wel 'overdone' uit moet ik eerlijk zeggen.
Het is zeker niet mijn smaak, maar als je kijkt naar de technische kant, dan is het best wel interessant. Zeker als je kijkt naar de 500ps Haya :}

Groetjes Willi
 
Is mij ook net iets te extreem verbouwd.. Maar heeft die 3e motor nou spijkers op het zadel of zie ik dat verkeerd??

heb dat filmpje van die hayabusa gezien en die is wel erg bruut :}
Wat zou de top zijn van zo´n ding als je er wel een kuip omheen bouwd??
 
Is mij ook net iets te extreem verbouwd.. Maar heeft die 3e motor nou spijkers op het zadel of zie ik dat verkeerd??

heb dat filmpje van die hayabusa gezien en die is wel erg bruut :}
Wat zou de top zijn van zo´n ding als je er wel een kuip omheen bouwd??
Lijkt mij ook niet jofel zitten nee...
 
Ik ben echt gigantisch fan van zulke motoren :} ... volgens mij zijn er maar heel weinig mensen het hier met mij eens maar ach , als ik weer geld over heb wil ik toch zelf ook nog een keer een mooie streetfighter gaan bouwen }) wel iets minder extreem dan als deze hierboven want hebben een vermogen gekost :X

Ps: als je goed kijkt naar die eerste zie ja dan het eenmv-agusta kont is wat verbouwd is en omhoog gezet *D hulde ...
 
Echt geweldig, dit soort motoren...

'T is af en toe mooi van lelijkheid.

Foto's van de Fighters beurs van afgelopen jaar in Duitsland :

72116


72117


72119
 
hebben ze er ook nog het een en ander aan kleding en dergelijke?

zo ja...wat voor een prijskaartje hangt er aan een alipnestars combi?
 
Die hayabusha oke is leuk zo'n 500pktjes, maar moet zeggen dat die ander en dan vooral dei blauwe gewoon lelijk zijn heb ook eens een paar van die dingen in renesse zien rijden het ziet er niet uit net of er iemand tegen je achterkant is aan genalt en dat die motor net niet door tweeen brak ik vind het gewoon zonde dat mensen dit soms ook van hun r1 ofzo bouwen die duitsers ( kenne dat wel ) dan wel op de manier van: DIT ZIET ER TOCH NIET UIT!

als je nog ene paar van zulke dingen wil bekijk ( voor de mensen die het wel mooi vinden ) hiero een link naar versschillende street bike clubs enzo

http://www.streetfighters.nl/streetfighterlinks/links.htm
 
Terug
Bovenaan Onderaan