T blijft wankel, met 2 wielen. Suzuki RE5, Hercules W2000

Rodnie begint steeds beter te draaien. Orginele luchtbak er weer achter. Startionair zonder choke ook goed.
Pakt steeds beter op het gas. Enkel de overgang van de kleine gasklep naar de grote vacuum bediende nog lang niet mooi. Maar moet nieuwe gaskabels laten maken, de orginele zijn versleten en niet meer goed af te stellen.
Helaas doet de temperatuur meter het nog niet, en er nu ook achter gekomen de de ventilator schakelaar ook niet werkt. (Ventilator werkt wel)
Zie maar in de video, er komt wat koelvloeistof er onderuit lopen.
Nee geen lekkage! Maar de overdruk klep gaat netjes open, zit een slang aan die het mooi naar de grond toe stuurt 👍
Ach zie het maar als een test 😅

Mooi*O*,de kids uit de buurt zijn nu inmiddels gewend aan die rare meneer met die brommer die zo,n herrie maakt zo te zien:+
 
Mooi! Hij loopt zeker een heel stuk beter zo. Ik denk dat als je die schakelaar gerepareerd of vervangen hebt de lekkage gedaan is.
Je zou de fan ook even op continue stroom kunnen zetten. Goed bezig!
Thanks! 😃
Ga zeker zoeken naar een nieuwe ventilator schakelaar. En het lieftst 1 die bij 100 graden al werkt. Ipv 106 orgineel.
Klopt, het is massa geschakeld, dus ff de bruine draad tegen massa en de ventilator doet het (zo is ie ook getest 😉)
 
😂😂😂 Als ze dat nu nou nog niet waren. Komt nog wel eens ander spul de garage uit, en of komt langs 😉
Heel herkenbaar! Ook hier ben ik bekend in de buurt als die kerel met die 3 oude,en een wat nieuwere motor. En de gebruikelijke visites van andere gelijkgezinden. :t
 
Loopt al helemaal niet verkeerd! Wat een heerlijk geluid zit er in bij wat hogere toerentallen, prachtige jank.

Leuke buurvrouw ook 😁
 
Loopt al helemaal niet verkeerd! Wat een heerlijk geluid zit er in bij wat hogere toerentallen, prachtige jank.

Leuke buurvrouw ook 😁

Hey zijspantreffen treffer!
Thanks! Idd klinkt als een uit de kluiten gewassen bosmaaier 😂 (maar dan wel mooi, met een diepere brom)

Haha, ja lief mens 😉
 
Rodnie staat weer op zijn plekje.
Nu eens beginnen aan de voorvork en de voorrem e.d.
Natuurlijk de gaskabels eraf en die spaghettie na laten maken.

1393208
 
En toch nog ff met de Fichtel Sachs KM48 aan het prutsen geweest.
De carb moet echt ff door een ultrasoon badje. Als het er niet naast loopt, dan blijft de vlotter wel hangen. Maar goed, t liep ff.


En ja er viel een boutje uit...
Om de luchtbak op de plek te houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: RWB
nooit geweten dat ze bestonden, dit topic lezen, en een halve week later er zelf eentje zien! deze zag ik afgelopen weekend bij motorhuis bakker staan:
1394042
 
Dit is het latere type, zonder de "broodtrommel" instrumenten en achterlicht. Inderdaad opmerkelijk, zo vaak kom je ze niet tegen.
 
de broodtrommel miste ik ook al. ze hebben daar een heel 'museum' hoekje, met oud, volgensmij vrij uniek(geen kenner), spul
 
Ja zal wel tot de verzameling van de baas behoren,mijn ex werkgever had er ook 1 in nieuwstaat staan.
 
nooit geweten dat ze bestonden, dit topic lezen, en een halve week later er zelf eentje zien! deze zag ik afgelopen weekend bij motorhuis bakker staan:
Bekijk bijlage 1394042

Wat gaaf! Ziet er nog goed uit op de foto!
Heb het gevoel dat er hier en daar nog wel een paar staan in Nederland.
En ga daar nog wel een x een kijkje nemen. Lekker binnendoor die kant op.
Thanks!
 
volgensmij inderdaad een nette! en een perfecte locatie om niet al te rechtstreeks heen te toeren inderdaad!

nog vorderingen verder?
 
Weinig vorderingen, de laatste tijd. Ff met andere dingen bezig geweest.
Maar zag wel een kleine olie lek.
Dus al een paar avonden bezig geweest met schoonmaken van het carter. Even was ik bang de het tussen de primaire bak en blok lekte. (Dat is niet los geweest) en daar leek het wel op.

Zie foto, zoals ik het nu kan zien komt het bij de schakelindicator vandaan.
Slecht te zien op de foto, maar zie een scheurtje in het plastic.
Aan de onderkant.
Weer een leuk pruts klusje...

1395256
 
Heb ik ook gehad op de gt750, nieuwe schakelindicator gekocht en gemonteerd en het lekken was over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan