Met 240 door het oog van de Laser

10 jun 2004
63
0
Broeksterwoude
Hallo

Ik heb gisteren samen met mijn broer even het seizoen geopend.
Halverwege de rit kwamen we met zij tweeën voor het stoplicht te staan.
Aangezien wij nog nooit een sprintje tegen elkaar getrokken hadden moest dit de eerst keer worden. Dus wij bij groen op het gas, 750 SRAD (98) tegen Gixxer (01).Bij 240 ging ik van het gas en lied mijn motor uitrollen. Mijn broer zag dit in zijn spiegel en ging ook van het gas. 200 meter later nadat ik van het gas was gegaan stond daar een sniper (motor politie met laser gun) |( . Deze was er net niet in geslaagd onze snelheid niet kunnen registreren, en liet hij ons met een hand gebaar weten. Een stoplicht verder kwam de sniper naast ons. Hij begeleide een personen auto die een stoplicht eerder naast ons stond. De bestuurder van deze auto had ons zien wegrijden en was zelf gepakt. Ik vond het vet lullig voor hem maar JAAAAA that’s the game O-) .
Wij waren vet blij dat we elk op onze eigen motor naar huis konden. ( heb er wel wat van geleerd)

Zijn er nog meer van dit soort ervaringen laat het me even weten }) :]
 
ooit zelf gelazerd met 130. waar ik 70 behoorde te rijden.
ook mislukte meeting.
toen stond t zweet mij trouwens wel stevig tussen de bilnaad...
 
Deze was er net niet in geslaagd onze snelheid niet kunnen registreren

Dus eigenlijk net wel geregistreerd ? ;)
 
N11 is zeker de grote prijzenpot voor Spe dit jaar B|

Be warned, ze staan er nog steeds elke dag, tegenwoordig ook op het nieuwe stuk!!!

Vorig jaar zaten die eikels gewoon te picknicken in het weiland ernaast; laat die auto maat flitsen... :X
 
Ik heb het zelfde gehad. Na een sprintje toevallig vroeg van het gas om even verderop pas een agent met lasergun te zien staan. Gang was er inmiddels uit dus rem aantikken was voldoende B|

Dat noem ik nou geluk :+
 
Ik heb nog een Target Laser Echo 850 liggen. Voor 150 euro issie van jou en laser heeft geen kans meer om je te meten! :}

als je gaat slalommen met de stippellijn toch ook niet :+

mijn rijinstructeur heeft gezegd dat het goed zou zijn om af en toe de bijzondere verichtingen te oefenen... snelle slalom is er een van :)
 
als je gaat slalommen met de stippellijn toch ook niet :+

mijn rijinstructeur heeft gezegd dat het goed zou zijn om af en toe de bijzondere verichtingen te oefenen... snelle slalom is er een van :)

Ja gelukkig zetten ze altijd bordjes neer: OVER 500 METER LASERGUN SNELHEIDSCONTROLE!!! ZET UW ZONNEBRIL OP OM SCHADE AAN UW OGEN TE VOORKOMEN!

En uiteraard staan ze altijd duidelijk zichtbaar. Nooit achter palen en bosjes enzo. ;)

Geintje, maar je bent echt te laat voordat jij ze ziet hoor! Ze staan altijd lekker sneaky!

Daarom haat ik agenten ook zo erg. Ze naaien je voor hun beroep en sommigen zijn zo fanatiek bezig, dat je echt het idee hebt alsof ze bij een of andere sekte zitten. En weer anderen zeggen dingen die niet waar zijn om je bang te maken of doen heel stoer enzo. Ach ja ze komen vanzelf ten val.

 
Laatst bewerkt:
Na een hele winter weer aan mijn rickmann Kawa te hebben gesleuteld was het tijd om naar de Dynobank te gaan in Venlo. Z1R -blok, 1360 wiseco- huckle-krukas, holle hogere nokkenassen, N2o , moest wat worden leek mij zo.
Tot aan Afferden kon je toen nog over de snelweg, (vanaf Nijmegen), daarna de rijksweg die dan overgaat in de Napoleonsroute.
Rijd ik daar op die provinciale weg ,leek me helemaal niet zo hard hoor , zo'n dorp binnen , paar auto's voor een stoplicht, rijd ik gewoon links voorbij totaan de stopstreep. Komt er op de baan voor rechtsaf een blauwe volvo met piepende banden tot stilstand, en die idioot toeteren, denk nog wat een flapdrol, maar hij bleef toeteren, dus ik kijk, zit er een agent te gebaren dat ik naar de kant moet.
Dus ik stop bij de eerste bushalte, komt ie met vuurrood hoofd naar me toe geblazen, of ik wel niet goed bij mijn hoofd was , en dit en dat, ik nog steeds niets in de gaten, maar nadat hij een beetje tot rust is gekomen, sommeert hij mij om eeen stuk terug te lopen, zo ongeveer tot die en die schuur.
Was een behoorlijk stuk hoor, maar goed ik loop daarheen, zit daar een zwaar grijnzende man op de motorkap van de auto, ziet mij aankomen in mijn pak, en vraagt doodleuk of zijn collega al tot rust is gekomen.
Nou toen begon mij al een beetje te dagen , vooral toen ik de voorkant van die auto zag, dus ik (al een beetje bleker worden) vraag hoe hard ik reed (twas een 50 km stuk, wel net achter het bord hoor) , Zegt ie tegen me dat ik vanavond maar naar het casino moest gaan, want met zoveel geluk moest dat wel goedkomen.
Reed ik daar met 245 kmh , maar waren ze nog bezig met een of ander referentiepaaltje , had in ieder geval met de ijking tte maken, dus meting was nog niet geldig.
Hij kon er wel om lachen, maar zijn collega slaapt er nog steeds slecht van O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan