met dank aan de sportieve agent !!

fazerboy

Die hard MF'er
7 mrt 2002
667
0
rooi
kom ik gisteren van motorhuis eindhoven af en rij via je de kennedylaan richting de a50. ik zie daar nog wel een politieauto staan en rij gewoon naar voren bij het verkeersplein van ekkersrijt.

het is groen en whoeeeeepaaa !!, hup een wheely :)
aangezien de politieauto 3 wagens achter me zat duurde het nog wel even tot hij bij me was en me uiteindelijk inhaalde terwijl ik gewoon 120 op de teller had staan.

op een gegeven moment moet je gaan ritsen aangezien ze nog bij sint-oedenrode bezig zijn met de weg. in een keer ben ik de politiewagen kwijt maar en zie ik hem op de vluchtstrook rijden terwijl ik aan het file rijden ben.

"he, jij daar !" , ik moest maar even naar de vluchtstrook komen


"weet je wel waar jij mee bezig bent ?" Eerlijk gezegd niet of bedoel je het filerijden (ik was inderdaad de wheely al lang vergeten aangezien dat voor mij een dagelijks iets is)
"echt slim ben je niet als je een wheely trekt terwijl je weet dat ik 3 auto achter je sta bij de stoplichten"
haha, dacht ik is het 'm dat ;)

ik dus duidelijk gemaakt dat ik geen zin heb in kinderachtig gedrag om me in een keer voorbeeldig te gedragen als oom agent achter me staat (ja, dat meen ik)
Als ik normaal ergens 140 rij en ik zie de politie achter me aankomen ga ik ook geen 120 rijden.Ik vindt namelijk dat ook dat risico erbij hoort

na een heel verhaal over de risico's kwamen we toch beiden tot de conclusie

goed voor hem dat hij me aan de kant heeft gezet voor het imago als politieagent (dat was namelijk een punt wat hij niet prettig vondt, als hij me niet aan d ekant zou zetten beginnen mensen weer te zeuren waarom ze die motorrijder niet pakken met zijn wheely) En respect van de agent naar mij voor mijn eerlijke verklaring

het is dus gebleven bij een waarschuwing :}

hoe dan ook wil ik de agent (als hij motor-forum leest , want hijrijdt ook motor) bedanken voor zijn sportieve houding !


maarten
 
Artikel 5je is veel te veel werk...

Staande houden, mee naar bureau(toch? weet het ff niet zeker meer. Baksteen/Panrider/Remco?) Uittypen, verklaring opnemen, voorkomen etc etc.

rood licht, snelheid etc is allemaal makkelijk..

hokje aankruisen, "U hoeft niet te antwoorden, maar wilt u nog uitleggen waarom u dit deed?", krabbel eronder, zoooo, weer een puntje dichter bij de kerstbonus... :)

Dus daarom heb ik nu een naked bike: je rijdt nl. minder hard, en voor (een beetje) gek doen wordt je niet aangehouden :+
 
er zijn geen kerstbonussen of eeh die zijn er wel maar niet gekoppeld aan aantal mulders... anders stond de horkenlijk nu wel vol.

aan de andere kant vind ik het tof van die diender dat ie waarschuwde, maar dat sommige mensen niet willen luisteren dat is aam hunzelf. Net wat maarten zegt t is jouw risico dat je neemt en dan moet je ook niet janken als je iets overkomt ( vallen,rijbewijs kwijt, etc.

Toch heeft t wel wat gewoon jouw ding doen, terwijl je weet dat er een diender achter he rijdt :+
 
Laatst bewerkt:
Wie liet nou laatst trots z'n fietstellertje zien met 196 km/u als max erop?


:+

Dus daarom heb ik nu een naked bike: je rijdt nl. minder hard, en voor (een beetje) gek doen wordt je niet aangehouden :+
 
Artikel 5je is veel te veel werk...

Staande houden, mee naar bureau(toch? weet het ff niet zeker meer. Baksteen/Panrider/Remco?) Uittypen, verklaring opnemen, voorkomen etc etc.

rood licht, snelheid etc is allemaal makkelijk..

hokje aankruisen, "U hoeft niet te antwoorden, maar wilt u nog uitleggen waarom u dit deed?", krabbel eronder, zoooo, weer een puntje dichter bij de kerstbonus... :)

Dus daarom heb ik nu een naked bike: je rijdt nl. minder hard, en voor (een beetje) gek doen wordt je niet aangehouden :+
ervaring met de gele bonnetjes? :+
 
er zijn geen kerstbonussen of eeh die zijn er wel maar niet gekoppeld aan aantal mulders... anders stond de horkenlijk nu wel vol.

aan de andere kant vind ik het tof van die diender dat ie waarschuwde, maar dat sommige mensen niet willen luisteren dat is aam hunzelf. Net wat maarten zegt t is jouw risico dat je neemt en dan moet je ook niet janken als je iets overkomt ( vallen,rijbewijs kwijt, etc.

Toch heeft t wel wat gewoon jouw ding doen, terwijl je weet dat er een diender achter he rijdt :+
Ben ik ook met je eens, ben ook vaak zat gematst door onze vrienden in het blauw.
 
Agent was voor jou zeker in goede bui. Maar ik zou toch maar iets socialer rijden als je oom agent weer ziet. Meeste agenten hadden je wheely stukje duurder gemaakt...
 
Mijn ervaring met politie is dat je gewoon normaal met ze moet praten en eerlijk moet zijn (tenzij je vragen of er een begrenzer op je brommer zit, er zijn grenzen he! :9 ) Heb ook al eens op het bureau gezeten, kwam erop uit dat de agent in kwestie ook geintresseerd was in Ami's :)
 
Ze waren anders aardig impopulair bezig op de a4 en a44 en in voorburg en eentje die me constant in de gaten hield...heb maar een afritje gepakt bij leiden..bij die Gestolen Turbo Injecties
 
Heb het ook 1 keer meegemaakt in harderwijk! werdt staande gehouden met een maat van me voor diverse overtredingen, 1 geluk hij kon onze snelheid niet helemaal vast stellen.
Maar oom agent zelfs prive ook motor rijder, vroeg ons alleen om de papieren en rijbewijs, en wenste ons daarna gewoon een fijne dag, en zei niet te hard rijden he jongens.
Pfff geluk hoor. Heb zelf 2 jaar voorwaardelijk rij ontzegging gehad in september vorig jaar, en me maat had net zijn rijbewijs.
Ja ja sommige mensen hebben echt geluk, 1 ding is zeker we hadden die dag echt O-) op onze schouders.
 
Mijn ervaring met politie is dat je gewoon normaal met ze moet praten en eerlijk moet zijn (tenzij je vragen of er een begrenzer op je brommer zit, er zijn grenzen he! :9 ) Heb ook al eens op het bureau gezeten, kwam erop uit dat de agent in kwestie ook geintresseerd was in Ami's :)


inderdaad, eerlijk zijn en er niet omheen lullen
wederzijds respect winnen is de kunst denk ik

maarten
 
Terug
Bovenaan Onderaan