Met dank aan de Verzekering

SP1KE

MF veteraan
22 aug 2002
3.942
0
Mill
Na aanleiding van dit topic Geen megameeting voor mij en met dank aan de verzekering, heb ik nu deze moto *D

full


FUN })
 
Sander veel plezier van deze :9~ :} !!

Hij is je gegund *D :)
Weg met die Yamadings nogwattes HONDA Rules })

En niet vergeten wie de eerst volgende testrit doet he :X


Knuffie Sharkster ;)


Oh Gears ???? onze tijd komt nog 8-)
 
Laatst bewerkt:
het is allemaal nog nieuw,er klopt zoveel nog niet,blauw pak,yamaha helm etc.
ik moet nog een boel dingen veranderen ;)
 
hele mooie motor sander
en eindelijk verstandig geworden, dat je een honda hebt genomen :P
veel rijplezier gewenst met je sp 1
 
en dat voor maar 165 euro
je bent afgezet
je laat je toch niet verneuken op deze manier |( 1,65 bij betalen je bent niet wijs ik hoop dat je de volgende keer ietjse meer gaat nadenken voordat je hier instinkt |( je laat je toch niet op deze manier met het eerste het beste bod waar de verzekering mee aaankomt zetten |(
:+ :+ :+
 
Super vette fiets, heb er even een testritje op mogen rijden en dit rijdt werkelijk subliem. Niet zo bruut als mn TL maar dat is Honda, dat weet je... Alles super voorspelbaar gecontroleerd en fijngevoelig. Rijd echt super moet het HELAAS eerlijk toegeven.

veel plezier ermee

greetzz
 
je bent afgezet
je laat je toch niet verneuken op deze manier |( 1,65 bij betalen je bent niet wijs ik hoop dat je de volgende keer ietjse meer gaat nadenken voordat je hier instinkt |( je laat je toch niet op deze manier met het eerste het beste bod waar de verzekering mee aaankomt zetten |(
:+ :+ :+
grappenmaker :) :)
 
Sander veel plezier van deze :9~ :} !!

Hij is je gegund *D :)
Weg met die Yamadings nogwattes HONDA Rules })

En niet vergeten wie de eerst volgende testrit doet he :X


Knuffie Sharkster ;)


Oh Gears ???? onze tijd komt nog 8-)

Cker dat onze tijd nog komt *D ... Hij staat straks voor de deur kan ik alvast 'oefenen' :P :9


He, die wilde je vriendin toch eerst???

Mooi ding hoor, gefeli en veel plezier ermee!!

Jah klopt helemaal.. Alleen vanwege leeftijd (onder de 24) kreeg ik hem nergens in de verzekering. Heb nu een leuke gixxer.. Over een paar jaar tegelijk met sharky gewoon meteen een SP2 *D *D ....

Maar super tof dat hij nu voor Sander is... Je ziet het niet door de computer maar hij zit helemaal te glimmen van blijdschap :+ (ik ben stiekem wel een beetje jaloers }) )
 
He Sander, geweldige motor met mooi geluid! Enneh, pas op dat Patrica er straks niet op weg rijdt :+

* Voor €165,- mag je er mij ook wel eentje doen ;) :+
 
Zeg komt me bekend voor dat fietsie O-)

Wens je veel mooie km's & Sharky hmz hoe zeg je dat op z'n honda's :9 je hoeft er dus niet echt afscheid van te nemen :+
 
Zeg komt me bekend voor dat fietsie O-)

nee hoor dat lijkt maar zo O-)

Wens je veel mooie km's & Sharky hmz hoe zeg je dat op z'n honda's :9 je hoeft er dus niet echt afscheid van te nemen :+
sharky mag er ook mee rijden.
(metertje of 2 geloof ik) ;)

edit: Oeps verkeerd ingelogd
 
je ziet het er bijna niet meer aan af zeg,wel vette machine.
istie van jou?(of geweest?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan