Met dank aan jullie...

Gefeliciteerd en hier zal je een hoop plezier aan beleven en heeeeel veeel veilige kilomters kunnen gaan maken (hadden ze geen groene, geintje) zeer mooie motor :] :]
 
Super mooie machine :9~


... hoop er zelf ooit ook 1 te rijden (eerst maar eens wat ouder worden ;) )
 
De koffers zitten erbij, alleen had die man ze ff eraf gehaald, ter demonstratie.
En dat van die kip is jammer, ben nm vegetariër.
Zijn er nog meer veggies onder de MF ers? Of is dit OT?

ehm, ik geef toe ik ben niet slim maar wat is OT?
Oude Testament?
Ongezien Termineren?
Oppervlakkige Trouwjurk? :? :?
 
Ja hij is lekker dik!! :9~
Toch leuk als die jongens met hun 600 naaimasjienjes ;) plat op hun tank liggen dat je nog ff met gemak langszij komt.

Have big fun...
 
Wordt je nu ook lid van de FJR-club Nederland?
www.fjr-club.nl

Ik rijd nu 1,5 jaar op deze motor. Hij bevalt me prima. Dat van de gebraden kip valt in ons klimaat echt wel mee.

Groeten en veel rijplezier,

Jo
 
Ja, en van de zomer kan je aan je linkerknie "gemarineerde kip in boter" vast binden zodat je na de rit gelijk aan een gebraden kippetje kan beginnen.

Kijk, kijk, kijk, mooie fiets!
Gefeliciteerd, en veel fijne toer kilometers ermee.

[me]Joshua-R1150RT denkt dat Fuck een beetje jaloers is...
[/me]


Geeft niks Fuck, later als je groot bent kun je ook wel een echte fiets rijden.


:+

/off topic: "OT" betekent... uhm, wat was het nou ook alweer. :P
 
Afgelopen zomer een weekendje gehuurd met mijn pa dit ding, heerlijk snel voor een toerfiets en echt prachig! Veel plezier er mee!
 
Gewéldig ding. Ben er vorig jaar nog mee naar de Dolomieten gereden. Woensdagochtend weggereden, donderdag wezen sturen in de bergen, vrijdagavond weer thuis. Sommige stukken in Duitsland 260 op de teller en gaan spoortje van instabiliteit. Echt een heerlijk ding. Als mijn Pan 1100 moet worden vervangen, en ik heb genoeg centjes gespaard, wil ik er eigenlijk ook wel eentje hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan