Met de Belgen naar wheeliedag Tholen?

om hoe laat vertrekken?

  • 10.00

    Stemmen: 2 22,2%
  • 10.30

    Stemmen: 0 0,0%
  • 11.00

    Stemmen: 6 66,7%
  • 11.30

    Stemmen: 1 11,1%
  • 12.00

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Veel te vroeg wakker en geen zin om motor extra op te blinken :Z

En buiten is het ook al niet echt warm :(

te opgewonden zeker.

is er nu iemand geinteresseerd om de laatste 15 km binnendoor te rijden ?
of knallen we over de havenweg tot aan de aankomst ?

Laat dadelijk op de parking maar iets weten.

Tot zo
 
;( kep net berichtje gehad, ik moet al om 11h in limburg staan, dus zelfs even mee naar Tholen zit er niet in voor mij.
Het wordt de mergellandroute voor mij met mijn ouders, gemiddelde snelheid 60 :X

Have Fun
 
;( kep net berichtje gehad, ik moet al om 11h in limburg staan, dus zelfs even mee naar Tholen zit er niet in voor mij.
Het wordt de mergellandroute voor mij met mijn ouders, gemiddelde snelheid 60 :X

Have Fun

gewoon vergeten en de andere kant op rijden
we zijn toch volwassenen die hun eigen leven hebben en hun eigen goesting doen?
(ah ja, er zitten hier ook jongeren 8-) zoals ik)
 
Wat is dat hier toch met die Belgische mietjes :P ;) ?
De ene moet met papa naar de computerbeurs :r .
De andere moet voor z'n plezier met mama en papa tegen veel te traag door de ardennen gaan hobbelen '( .
D'r is er ook eentje die liever in Frankrijk wat racemotoren gaat monteren *D .
Eentje laat zelfs de kans liggen om goedkoop z'n versleten band te laten wisselen.
En dan nog eentje die enkele dagen in't nachtleven heeft doorgebracht, zodat ie niet meer kan wennen aan daglicht 8-) .
Enz...
Gelukkig zijn er ook nog enkele Belgische kerels, die liever hun helm vol :r dan thuis te blijven, liever hun zieltogend fietsje op de pickup laden om het klusje in Tholen verder te klaren,...
En er zijn er die gewoon hun eigen leven regelen en hun woord houden als ze zeggen dat ze komen bij het begin van het topic O-) .
Ik hoop dat ik mederijders met een écht geldige reden niet voor het hoofd heb gestoten, maar dit moest er effe uit :X .
 
was leuk maar OOOOOOOOO ZOOOOOOOOOOO KOUUUUUUUUUD

volgende keer bij iets warmer weer kom ik eens een
keertje mee bochten trekken. ( Doel ,... )


tot de volgende keer
 
Al diegene die er niet waren hadden weer ongelijk. Spijtig dat de zon ook niet veel van de partij is geweest.

Zou er iemand durven schatten hoeveel volk er in totaal geweest is? Ms Stuntie heeft gezegd dat ze nooit verwacht had dat er zoveel volk ging afkomen.

Toen was al een deel van de mensen naar huis gereden
breedbeeldfoto.jpg
 
Was inderdaad dikke lol en fucking frisjes,zeker voor herhaling vatbaar en diegenen die er niet waren hadden ongelijk! ;)


En mijnen brommer is nog ni verkocht :+
 
Al diegene die er niet waren hadden weer ongelijk. Spijtig dat de zon ook niet veel van de partij is geweest.

Zou er iemand durven schatten hoeveel volk er in totaal geweest is? Ms Stuntie heeft gezegd dat ze nooit verwacht had dat er zoveel volk ging afkomen.

Toen was al een deel van de mensen naar huis gereden
(Afbeelding)

WAANZINNIGE FOTO!! :} :} Is dat met Photostitch gedaan of zo?
Was idd berekoud, maar ben blij dat ik m'n eerste km's onder m'n FZR-ke heb gehad. Stuurdemper staat er trouwens al terug op..., mét Loctite nu!! :P
 
Wat is dat hier toch met die Belgische mietjes :P ;) ?
De ene moet met papa naar de computerbeurs :r .
blablabla....

Ik ga es niet mee en ik krijg het deksel hier al tegen mijnen neus... :(
Ik heb aan een inbouwkast gewerkt de ganse zaterdag en van zondagochtend tot 15.30 in de namiddag, dan ben ik pas naar die pc beurs geweest met paps ;)
Het was dus voor mij niet mogelijk er te zijn , of jullie hadden zaterdag met ne man of 5 moet komen helpen ja, dan was de kast misschien nog op tijd afgeraakt. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan