Met de Belgen naar wheeliedag Tholen?

om hoe laat vertrekken?

  • 10.00

    Stemmen: 2 22,2%
  • 10.30

    Stemmen: 0 0,0%
  • 11.00

    Stemmen: 6 66,7%
  • 11.30

    Stemmen: 1 11,1%
  • 12.00

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Op zondag 06 april 2003 22:46 schreef Deauvinic het volgende:Jammer genoeg niet, ik had te laat in de gaten dat jij het was die de idioot aan het uithangen was, 'k heb je zelfs bij het ophouden van het lint om je door te laten niet herkend met je helmpie op... |(
Ikke soms niet van de slimsten :Z

Join the club :P
 
Ja jongens en meissies, Deauvinic is ook thuis, effe een uurtje opgewarmd in een héét bad, en nu op't Forum!

't Was inderdaad een toppie dag, jammer enkel van die koude en harde zijwind, wat het stunten er ongetwijfeld niet gemakkelijker op maakte. :} aan Arian en Kim voor het knappe stuntwerk :} ... je moet het toch maar durven/kunnen/doen hé?
Heb tussendoor nog een 'rondje eiland' :] gemaakt met Tazmaniac en Monsterman, en na afloop ben ik met Tazmaniac via een toeristische, geïmproviseerde route doorheen schilderachtig (ahum) Zuid-Nederland huiswaarts gekeerd, na eerst nog een McD lichter gemaakt te hebben in Lommel.

O ja, 'k heb een volledige stuntsessie opgenomen op digitale video *D , ik ga het nog wat bijknippen en monteren, en eventueel een vette tune 8-) eronder zetten, en dan nog op de één of andere manier hosten (iemand een idee :? 't zullen aardig wat Mbeetjes zijn).
Ik kan het aan AvZ eventueel ook op CD leveren, mochten zij er interesse in hebben...

Thx!!!
CDtje zou toppie zijn, vanwaar ben je, dan kan ik misschien wel een keertje langskomen rijden als ik bij iBuZze ben!
 
Thx!!!
CDtje zou toppie zijn, vanwaar ben je, dan kan ik misschien wel een keertje langskomen rijden als ik bij iBuZze ben!

Mol... kom trouwens ook geregeld bij die ene motorzaak in Beringen, me fietsie is van daar afkomstig. Ik geef je wel een gil als't af is, en dan spreken we wel verder af! (enige muziekvoorkeur? alle hulp is welkom... btw kan/mag ik jullie logo van de AvZ-website benutten in het fillempje :? )
 
Iedereen heeft het blijkbaar toch goed gehad.
Ik heb heel veel geluk gehad.
Ik ben op de E313 aan de kant gezet door een anoniempje.
Agent: en enig idee hoe hard ? :(
Bcans: euu nee O-)
Agent: 100km/h te snel :(
Bcans: amaai, maar die letterkes zijn zo klein om te zien agent :?
Agent: tja hij gaat maar tot 155, dan zult ge het niet gezien hebben.
Bcans: :X :X :X (mph)
Agent: normaal zou ik uw rijbewijs direct moeten afpakken maar alez tis zondag.
Niet meer doen hé! ;)
Bcans: :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Ik ga me nu bekeren tot het me houden aan de regels.
 
Mol... kom trouwens ook geregeld bij die ene motorzaak in Beringen, me fietsie is van daar afkomstig. Ik geef je wel een gil als't af is, en dan spreken we wel verder af! (enige muziekvoorkeur? alle hulp is welkom... btw kan/mag ik jullie logo van de AvZ-website benutten in het fillempje :? )

Muziekvoorkeur... Als t maar niet te soft is... 3 doors down oid?
Logotje mag je van de website halen, knip en plak maar wat je nodig hebt!!!!! Als ik je nog ergens mee kan helpen, mail maar!
Gaat goedkomen!!!!!!!!
Als je iets hebt aan t originele ontwerp van de vlag di er hing moet je maar ff mailen!
 
Iedereen heeft het blijkbaar toch goed gehad.
Ik heb heel veel geluk gehad.
Ik ben op de E313 aan de kant gezet door een anoniempje.
Agent: en enig idee hoe hard ? :(
Bcans: euu nee O-)
Agent: 100km/h te snel :(
Bcans: amaai, maar die letterkes zijn zo klein om te zien agent :?
Agent: tja hij gaat maar tot 155, dan zult ge het niet gezien hebben.
Bcans: :X :X :X (mph)
Agent: normaal zou ik uw rijbewijs direct moeten afpakken maar alez tis zondag.
Niet meer doen hé! ;)
Bcans: :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Ik ga me nu bekeren tot het me houden aan de regels.

Shit jong, zo'n geluk heb ik nu NOOIT!! |( Goed voor u !! ;)
 
Op zondag 06 april 2003 22:23 schreef Joe Tosh het volgende:Wow, fantastische functie, knap!! :}Je moet gewoon de functie aanklikken op de camera en dan moet je zorgen dat de foto's die je neemt elkaar 25 of 30% overlappen. Er blijft altijd een stuk van de vorige foto in beeld staan zodat je de volgende foto's die je neemt, goed kan laten overlappen. Als je thuiskomt doet de computer de rest.
 
Ej Sig!!!
Waar wazzie nou?
Ik nog naar je gevraagd (ja hij komt zo) ga ik ff naar de show kieken,
benner al weer weg!
En dan tegen mij zeggen verlegen te zijn :+

Ik heb jullie niet gezien, ik zag net op de piccies dat Max er ook was maar die heb ik ook gemist, was trouwens nog wat ziek en die koude zorgde voor flink bevroren buitenkant en een grieperige warme binnenkant, wij zijn dan maar naar huis gereden, lekker hoor als je hele lijf pijn doet proberen een gek op een RSV Mille te volgen die eindelijk eens blij is dat hij me voor kan blijven :X

Kom binnenkort nog wel eens langs de Baars
 
Terug
Bovenaan Onderaan