Met de HELIKOPTER naar de TT !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperWoman

MF'er
17 apr 2006
110
0
Brabant
Binnenkort is het alweer zover! De TT in Assen! Als je het nou echt een superevenement voor jezelf wilt maken: LAAT JE INVLIEGEN PER HELIKOPTER!!!

Je kunt je laten invliegen op zaterdag, de 24e, maar ook op de kwalificatiedag, de 23e juni. De plaatsen waar je kunt opstappen zijn Hilversum, Zwolle of Apeldoorn (Teuge). Vanuit Hilversum is de langste en mooiste vlucht, maar ook vanuit Apeldoorn zie je een geweldig stukje Nederland. Zwolle is een kortere vlucht, maar met erg veel gemak! Een hapje eten eerst, of na de race bij de landingsplaats! Je parkeert bij Accor Mercure Hotel en vliegt zo weg! En dan.... vlieg je boven de files.... boven de rijen auto's die staan te wachten op toewijzing van een parkeerplaats.... en jij wordt afgezet op een paar stappen lopen van het circuit!
Jezelf, je partner, vrienden of familie, als kado, kan allemaal! Enorme tijdwinst in heen- en terugreis en een enorm VIP gehalte.

Dit zijn de prijzen die ik heb gekregen voor een stoel. Een enkeltje kan, maar een retourtje is wel zo handig om weer thuis te kunnen komen!
Voor de 24e geldt:
Vanuit Hilversum (erg handig als je in de Randstad woont):
enkeltje 295,- retourtje 485,-
Vanuit Apeldoorn: enkeltje 185,- retourtje 329,-
Vanuit Zwolle: enkeltje 129,- retourtje 239,-

Voor de 23e geldt:
Vanuit Hilversum: enkeltje 229,-, retour 395,-
Apeldoorn: enkeltje 159,-, retour 295,-
Zwolle: enkel 99,-, retour 179,-

Als je wilt meevliegen: je kunt me per e-mail laten weten of je een helivlucht wilt regelen. Om meerdere mensen of een grote groep in te vliegen,even aparte info vragen. Mijn e-mail is superwoman-2006@hotmail.com.

Ik heb een paar keer mogen vliegen, dat was helemaal super! Een geweldige ervaring, die vergeet je echt nooit meer! En bij de TT word ik dit jaar dus met de heli ingevlogen. Dat is toch wel heel erg gaaf. Kan het nog bijna niet geloven, maar het gaat echt gebeuren!

SuperWoman / FireFly Flying High !
 
Jij als superwoman kan toch ook vliegen, mag ik dan bij jou op de rug?
ipv in de heli...




:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan