Met de motor naar san Marino

Ik heb trouwens ook besloten om maar een navigatie aan te schaffen,met zo weinig tijd zou het zonde zijn als ik tijd verpruts.
Goed besluit. Ook voor ritjes bij je in de buurt e.d is het een geweldig ding.
Ik wil je wel aanraden om je toestel goed te leren kennen voordat je ermee op vakantie gaat.

Kleine opmerking over je eerste dag. Ik rij een cb1000r en mijn vriendin een hornet, het is goed te doen om die eerste dag 800km te rijden (ook weleens 1000km gereden op dag1 => geen aanrader) . Wij rijden altijd op tijd aan (7:00uur) en dan heb je genoeg tijd om te stoppen en effe een broodje te eten oid. Vanaf Basel gaan wij altijd binnendoor. Dus hoelang je doet over de snelwegen door Zwitserland heb ik geen idee van.
 
Ik wil vroeg vertrekken en 600km is het doel,als het lekker gaat dan rij ik verder en heb de volgende dag minder af te leggen.
M'n grootste dagtocht is nog maar 350km maar dat ging probleemloos(met weinig snelweg overigens)
 
Paul4all schreef op 09 januari 2014 @ 17:38:
Bedankt voor de reacties en tips,wat betreft Pisa daar heb ik ook over getwijfeld maar ik ga sowieso naar deze kant van Italië na de GP,de Adriatische zijde ben ik vorig jaar al geweest met vakantie.
@glennonimo
Dat ben ik ook van plan op de vrijdag(ik rij heel vroeg weg vrijdag)of zaterdag na de trainingen,ook het dorp van Rossi als ik tijd heb.


Wat ga je doen Paul :(




;) Enniewee, Pisa zuigt hard!!!! Firenze, San Giminiano etc zijn wel degelijk aanraders.

P.s.: Grote kans dat het ergens tijdens die dagen regent :?
 
Laatst bewerkt:
Route gewijzigd,heb Pisa als hele dag geschrapt(ga er gewoon langs op de dag San Marino-Pisa).
Daarvoor in de plaats heb ik een extra etappe nl.vanaf Como naar luzern via de Sustenpass.
Blijft keuzes maken met die paar dagen die ik heb.
 
Route gewijzigd,heb Pisa als hele dag geschrapt(ga er gewoon langs op de dag San Marino-Pisa).
Daarvoor in de plaats heb ik een extra etappe nl.vanaf Como naar luzern via de Sustenpass.
Blijft keuzes maken met die paar dagen die ik heb.


Furka, Susten en Oberalp... Super mooi stukje aarde. Ga je geen spijt van krijgen :]
Houd er wel rekening mee dat die passen veel tijd kosten.

Deze route kostte ons ruwweg een dag (10u-19u):

Colico - Splugen - Bonaduz - Oberalp - Furka - Grimsel - vlak voor Luzern de panoramastrasse op naar het noord-westen, eindpunt Flühli
 
Laatst bewerkt:
Furka, Susten en Oberalp... Super mooi stukje aarde. Ga je geen spijt van krijgen :]
Houd er wel rekening mee dat die passen veel tijd kosten.

Deze route kostte ons ruwweg een dag (10u-19u):

Colico - Splugen - Bonaduz - Oberalp - Furka - Grimsel - vlak voor Luzern de panoramastrasse op naar het noord-westen, eindpunt Flühli


Ik heb nog 1 dag speling maar dan kom ik zondag thuis en maandag weer direct aan de slag.
Ik denk dat ik wel een keer terug kom voor de passen(neem nu maar een klein stukje mee helaas)
 
Nou Oma,de navigatie kersvers uit China is binnen.
All_Terrain_4_3_Inch_rdtofcsz.jpg.thumb_400x400.jpg

De routes die ik wil rijden heb ik ingeladen en het ziet er goed uit so far.

Nu nog vrij regelen(en goed weer),nog even geduld hebben en dan gaan!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan