Met de motor naar Vliegveld Rotterdam Den Haag

Er is wel een metro die daar in de buurt stopt; Meijersplein.
Dat het van daar nog een teringeind lopen is of alsnog bus 33 pakken, zeggen ze er niet bij....
Voorheen kon je vlakbij Zestienhoven parkeren bij de zestienhovenkliniek Medinova (nu Bergman kliniek ofzo), maar dat is tegenwoordig ook kort parkeren en niet meer gratis.
Ik zou persoonlijk met het OV gaan of met de auto. (Of iemand je laten brengen?)
Voor zover ik weet zijn er ook niet in de omgeving iets van opbergkluizen...
 
Laatst bewerkt:
Anyway, even een update.

Het ging eigenlijk prima. Ik heb m'n oude pak aan gedaan, en motor sneakers i.p.v. de gebruikelijke lekkere warme laarzen. Helaas dus wel koude voeten bij aankomst, maar laarzen kon ik echt niet kwijt. Ik heb de motor geparkeerd bij de fietsen, tegen een parkeergarage aan. Daar stond al een motor!

Ik heb de mijne met een ketting vastgezet aan het fietsenrek en een Roadlok (remschijf-slot), m'n pak in de (zachte) zijkoffers gepropt en de helm gewoon aan het stuur gehangen. Toen een motorhoes er over en op vakantie gegaan.

Halverwege de telefoon gecheckt of hij er nog stond (Airtag), en na aankomst de motor opgezocht. Terwijl ik me aankleedde, keek security even om de hoek en groette me kort. Een dief zou zeker betrapt zijn, ik was aangenaam verrast dat men daar patrouilleerde.

Maakte ik me druk op vakantie? Een klein beetje. Maar het is goedgekomen en ik denk dat ik het weer zou doen, op deze manier.
 
Zie je nu wel,

Gewoon lekker doen, en niks aan de hand.
Goede plek uitzoeken is zeker wat waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan