Met de motor naar zee

In Zandvoort staan van die rood-witte karren op het strand en boulevard.
Daar kun je je spulletjes afgeven en later weer ophalen, als service van de zaak.
Zeg maar dat je door GorilaZz getipt bent, dan nemen ze je spul wel aan !!
Wel even afspreken hoe laat je terugkomt.


bij mij is dat geen probleem, spullen mogen ook thuis in mijn hal worden neergezet, maar ik denk dat menige strandtent daar ook geen probleem mee heeft.
Of surfers nou hun hele uitzet daar stallen of een verdwaalde motor rijder.

Verder ben ik groot voorstander van het T-shirt en slippers rijden als het eenmaaal boven de 20 graden is.
 
De truuk die ik meestal toepas is.... ga eerst een kopje koffie drinken bij een of ander restaurant, en VERGEET O-) je kleding en helm gewoon mee te nemen. Later op de dag (vóór sluitingstijd) pik je de spullen weer op, ook met een kopje koffie.
 
Laatst bewerkt:
Zelf ben ik ook al een paar keer naar Zeeland geweest, maar dan neem ik gewoon een kamer met ontbijt. 's Avonds erheen rijden en de volgende dag dingen doen waar je zin in hebt.

Mijn vriendin kan door ziekte niet zo heel erg lang achterop de motor zitten en omdat ik uit het oosten kom is het te ver voor haar om er 's morgens heen te rijden en dan 's avonds ook nog weer terug.

Heb nog wel een leuk adresje voor je. Kan je je motor goed stallen (pal onder je slaapkamerraam), een prima ontbijt, een eigen ingang, aardige gastvrouw, strandje en restaurant aan de overkant van de weg, een goed gevulde koelkast met normale supermarktprijzen. Het is niet echt groot maar voor een paar dagen goed te doen.

Zimmer mit Frühstück,Bed and breakfast, Kamer met ontbijt
 
De truuk die ik meestal toepas is.... ga eerst een kopje koffie drinken bij een of ander restaurant, en VERGEET O-) je kleding en helm gewoon mee te nemen. Later op de dag (vóór sluitingstijd) pik je de spullen weer op, ook met een kopje koffie.

Ja hoor, liggen op een politieburo bij gevonden voorwerpen. En aangezien ze tegenwoordig overal regiokantoren hebben kan dat een aardige tippel worden _O-
 
Zelf ben ik ook al een paar keer naar Zeeland geweest, maar dan neem ik gewoon een kamer met ontbijt. 's Avonds erheen rijden en de volgende dag dingen doen waar je zin in hebt.

Mijn vriendin kan door ziekte niet zo heel erg lang achterop de motor zitten en omdat ik uit het oosten kom is het te ver voor haar om er 's morgens heen te rijden en dan 's avonds ook nog weer terug.

Heb nog wel een leuk adresje voor je. Kan je je motor goed stallen (pal onder je slaapkamerraam), een prima ontbijt, een eigen ingang, aardige gastvrouw, strandje en restaurant aan de overkant van de weg, een goed gevulde koelkast met normale supermarktprijzen. Het is niet echt groot maar voor een paar dagen goed te doen.

Zimmer mit Frühstück,Bed and breakfast, Kamer met ontbijt
19,75 euro per persoon per overnachting??? Wat zijn dat voor pre-historische prijzen? :} Leuk idee trouwens :)
 
Zelf ben ik ook al een paar keer naar Zeeland geweest, maar dan neem ik gewoon een kamer met ontbijt. 's Avonds erheen rijden en de volgende dag dingen doen waar je zin in hebt.

Mijn vriendin kan door ziekte niet zo heel erg lang achterop de motor zitten en omdat ik uit het oosten kom is het te ver voor haar om er 's morgens heen te rijden en dan 's avonds ook nog weer terug.

Heb nog wel een leuk adresje voor je. Kan je je motor goed stallen (pal onder je slaapkamerraam), een prima ontbijt, een eigen ingang, aardige gastvrouw, strandje en restaurant aan de overkant van de weg, een goed gevulde koelkast met normale supermarktprijzen. Het is niet echt groot maar voor een paar dagen goed te doen.

Zimmer mit Frühstück,Bed and breakfast, Kamer met ontbijt

Ik woon in Spijkenisse dus dit is tamelijk dichtbij anders had ik zeker een keer gebruik hiervan gemaakt. Waar vind je dit soort adressen eigenlijk? Ik zoek nog zoiets in zuid limburg.
 
Geen probleem toch

Accessoire-aanhanger2n.jpg


;)


Ik heb meestal zo'n half strandtentje mee, daar leg ik mijn spullen gewoon in
TICZ4433.jpg
 
Kun je in je tanktas geen grote sporttas stoppen?
Bij het strand haal je je sporttas er uit, pakken er in en klaar.

Ik ben nog nooit na een dag strand weer op de motor gestapt, maar persoonlijk lijkt het me helemaal niks om onder het zand/zout in mn leren pak weer op de motor te springen, liever stap ik in mn zwembroek en mn slippers in de auto, maar goed dan heb je wel wat kans op files naar bepaalde stranden.

En dat verhaal van die verbrande knieholtes _O-
erg herkenbaar!!

edit:
Ik heb meestal zo'n half strandtentje mee, daar leg ik mijn spullen gewoon in
[afbeelding]

Dat is helemaal handig, ben je voor een tientje klaar!
 
Laatst bewerkt:
= heel simpel en goedkoop. Spullen in je tanktas en begraven. Wel het plekje goed onthouden.

Wordt het vloed.... ;)

Ik zoek meestal een politieagent die even niet oplet en ik zet snel zijn achterwiel vast aan mijn motor en als ik terug kom neem ik doorgaans een ijsje mee voor de moeite O-)
 
op zich gebruik ineem ik mijn rugzak mee daar stop ik 1 of 2 vuilniszakken in, als ik op het strand aankom trek ik mijn motor kleding uit.
Helm gaat ik de hem zak en in de vuilniszak en de kleding in de andere, die neem ik zo mee het strand op en huur een koepel tentje vuiliszakken erin en klaar.
Het is alleen waardeloos dat je het daarna weer aan moet (warm) maar goed het is dat of een paar uur in de file op de terug weg nu rij ik er lekker omheen.
 
Toch wel goed om aan te denken; met de motor naar het strand....

Ik moest vorige week mijn vrouw naar haar werk brengen (in auto), in Den haag en dan rijdend via Utrechtse Baan, Zuid Hollandlaan en Raamweg......en het was "strandweer"....

Mijn God wat een drama! :r :r :r

1000-en auto's allemaal naar het strand......... :(
Een paar motoren gezien en was daar best ffff jaloers op...... :Y
 
Het idee is zeker zo slecht nog niet, alleen moet je ff keertje nadenken over de uitwerking...

Ik woon dan ook nog stukje van zee af, dus is ook nog een lange rit voor mij.
 
Je moet niet alle mensen wantrouwen
Bij een auto tikken ze de ruit in voor een goedkoop navigatie systeem

Dus euh.....of van Goldwing rijden, dan heb je standaard koffers

Maar een 70 liter lege rugzak op de heenweg heb je veel gemak van, zoi gewoon meeslepen

Zeeland? Westerscheldekering, de visboer halverwege niet overslaan, en zeewolf is er goed te eten!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan