Met de motor onder de douche....

R(emco)1, als je je eenzaam voelt mag je best wel weer een bakje koffie komen drinken hoor. Val je ook niemand lastig omdat je onzin topics opent om je minder eenzaam te voelen :N

:+ :+ :+

ps: je bent niks gewend.....ik kan me MM2005 nog herinneren op de a30...right deadeye ;)
 
Dat was een snottebel..... B|

full
 
geweldig die regen van vandaag, scheelt me weer een keer poetsen, van een afstandje lijkt ie nu weer redelijk schoon :)
 
Heb ik de mijne gisteren gepoets en wel, leek als een hondel*l in de maneschijn :9~ ga ik vanmorgen naar me werk in A'dam door de regen, en vanmiddag terug naar huis door de wolkbrueken heen :( zeiknat, kijk ik naar me boefje ziet ie er niet uit |( |( |( .

Dat heb ik nu altijd, of ik me blik was of motor, als ik iets was ken je er donder op zeggen dat t gaat plenzen ;( ;( ;( :Y :Y :Y


:(
 
Heb ik de mijne gisteren gepoets en wel, leek als een hondel*l in de maneschijn :9~ ga ik vanmorgen naar me werk in A'dam door de regen, en vanmiddag terug naar huis door de wolkbrueken heen :( zeiknat, kijk ik naar me boefje ziet ie er niet uit |( |( |( .

Dat heb ik nu altijd, of ik me blik was of motor, als ik iets was ken je er donder op zeggen dat t gaat plenzen ;( ;( ;( :Y :Y :Y


:(

Wil je dan nooit meer iets wassen aub B|




:+
 
*O* *O* *O* *O* *O*

Bliksem en Donder

Regen van Boven naar Onder

Regen dichter en dichter per Minuut

Beste regen , val massaal op die Remco Juut

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


_O- _O- _O- Zo goed kan ik dus dansen zeg !! :Y }) }) }) })


En toen was er Koffie.. Lekkere Koffie.. DE Koffie :9~ :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan