Met de motor op vakantie?

Vind het SUPER om met de motor op vakantie te gaan, echt helemaal te gek.
Bagage is geen probleem, valt me heel erg mee. En je 'beleeft' het reizen veel meer, althans... dat is mijn bescheiden mening. :)
 
Ik heb al veel ritten in het buitenland gemaakt. (Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Belgie, Luxemburg, Engeland)Hoofdzakelijk neem ik geen snelweg omdat het behoorlijk snel verveeld. Ik vind het leuker om op b-wegen met veel bochten te cruisen. Veel meer fun dan constant 140 km per uur met je "bek op het stuur".

Over 3 weken zit in met mijn vrouw in Engeland (Wales en Superbike Brands Hatch). Dat wordt weer fun met het links rijden.

Als "koffers" heb ik op de Motorbeurs gloednieuwe Oxford Sports tassen gekocht die je aan de zijkant van je motor meeneemt. 3 grote stevige (klitte)banden bij je buddyseat waarvan er 1 onder zit. Fantastisch systeem en VEEL ruimte.

Tip: neem een bandenplak set mee. Het is een noodsetje, maar je kunt er tenminste naar een motordealer o.i.d. mee rijden.

Veel plezier.

R1-ner
 
Zou in eerste instantie niet gaan camperen, maar gewoon pensionnetjes pakken ofzo. Effe wennen aan bagage laaien en er mee rijden. Begin effe in Duitland ofzo, je rijdt denk ik zo'n 300 km per dag (binnendoor op je gemak)

Succes :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan