Met de PC800's naar Zweden

Misschien slim idee om wat meer info over de fiets te geven incl. vraagprijs.....
Als je geïnteresseerd bent wil ik je best wat meer info geven hoor. Was van plan de motor eerst even te wassen, na te kijken, foto's maken en dan een advertentie te maken.
 
Ik kan hem hooguit ruilen met een gsxr600 uit '92.....ik zeg alleen niet of dat met gesloten beurs kan.:+
Ben serieus trouwens, en woon niet zo ver weg!
Stuur maar een pm.

Ps, de pc800 vindt ze lelijk, net als de gsxr600. :P
Leuk idee. Heb het er even met de vrouw over gehad (die is in de markt voor een motor) maar die wilt liever iets veeeeeel nieuwers. Toch bedankt.
 
:X
Mag ik wat sufs vragen? Hoe doe je dat met poepen als je wildkampeert?
DAAR heb ik me nog NOOIT zorgen over gemaakt!
Als de natuur roept, dan moet je effe achter een bosje..................

Met bergwandelen heb je meestal ook geen andere keus.
Zelfs het gewenste bosje is dan niet te vinden. So what................
Dan ergens een richel zoeken, maar echte privacy is er dan vaak niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ez87
Mag ik wat sufs vragen? Hoe doe je dat met poepen als je wildkampeert?
Het belangrijkste bij wild poepen is dat je eerst ff je blaas leegt voor je gaat zitten bouten anders zeik je in je broek.
Daan ga ik op zoek naar een mooie omgevallen boomstam waar ik met mn reet over heen kan hangen. Het liefst zonder al te veel schors. Dan trap ik het gras/plantjes er achter wat plat zodat ik geen kriebelende stengels tegen mn reet heb. En dan is het een kwestie van je best doen en van het uitzicht genieten. Mocht ik geen omgevallen boom vinden dan kan je ook squattend bouten. Het fijnste is dan als je wel iets kan vinden waar je met 1 gestrekte arm kan steunen zodat je niet halverwege in de kak valt als je benen beginnen te trillen van het squatten. Mocht dat allemaal niet kunnen dan je hand in je broek. In je hand bouten en hem weg gooien. Dat laatste is wel de meest riskante techniek en raad ik niet aan. Mocht je nog meer vragen hebben, kom maar op. Ben 6 jaar professioneel kampeerder geweest dus heb wel wat dingen geprobeerd/meegemaakt 8-)
 
Het belangrijkste bij wild poepen is dat je eerst ff je blaas leegt voor je gaat zitten bouten anders zeik je in je broek.
Daan ga ik op zoek naar een mooie omgevallen boomstam waar ik met mn reet over heen kan hangen. Het liefst zonder al te veel schors. Dan trap ik het gras/plantjes er achter wat plat zodat ik geen kriebelende stengels tegen mn reet heb. En dan is het een kwestie van je best doen en van het uitzicht genieten. Mocht ik geen omgevallen boom vinden dan kan je ook squattend bouten. Het fijnste is dan als je wel iets kan vinden waar je met 1 gestrekte arm kan steunen zodat je niet halverwege in de kak valt als je benen beginnen te trillen van het squatten. Mocht dat allemaal niet kunnen dan je hand in je broek. In je hand bouten en hem weg gooien. Dat laatste is wel de meest riskante techniek en raad ik niet aan. Mocht je nog meer vragen hebben, kom maar op. Ben 6 jaar professioneel kampeerder geweest dus heb wel wat dingen geprobeerd/meegemaakt 8-)
Allemaal heel mooi, die theorie van het wildpoepen. In de praktijk blijkt je lichaam echter wel eens meer haast te hebben dan je lief is. Vooral als je het al urenlang aan het ophouden bent, 'omdat we verder moeten'.

Toen ik met motorrijden begon stond daar een grappige cartoon over in het Motorvisie jaarboek. Iemand moest heel nodig en het viel niet mee het 1-delige winterpak dat we toen nog hadden, af te stropen. De twee laatste plaatjes toonden een ontlaste en opgeluchte motorrijder - totdat de boodschap werd ontwaard in de capuchon (die er toen blijkbaar ook opzat).

Vaak om gegniffeld, totdat het een keertje bij een tochtje naar de Ardennen erg spannend werd. Mind zegevierde heel lang over matter, maar op het laatst bleek de natuurlijke aandrang toch sterker. Snel de motor tegen een boom geplompt, zelf het struikgewas in gerend en AAAAHHH, het moment suprême.

Daarna ongerustheid: "waar komt die lucht nog meer vandaan?" Culminerend in lichte paniek toen de bron niet onmiddellijk kon worden gelokaliseerd: "waarom achtervolgt die lucht me?". Bij het omhoog trekken van mijn bretels (de koningsblauwe MQP pakken waren ondertussen ge-evolueerd tot 2 delig), werd duidelijk dat toch niet alles in het gras terecht gekomen was.
 
Allemaal heel mooi, die theorie van het wildpoepen. In de praktijk blijkt je lichaam echter wel eens meer haast te hebben dan je lief is. Vooral als je het al urenlang aan het ophouden bent, 'omdat we verder moeten'.

Daarom kakken als het kan en niet als je moet.
 
Niet mooi om te zien dat bijgaande foto van de cursus een plee-rol aangeeft.
Die heb je ook niet altijd bij je. Liefst groot blad, maar anders doet gras 't ook wel om alles af te vegen.
Niet ideaal, maar soms moet je toch iets.........? Hol-torren krijg je er dan gratis bij!
Trouwens om gebruikt plee-papier in de natuur achter te laten is 't ook niet helemaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan