Met de PC800's naar Zweden

Vergeet dat maar,er is ook een serie Yamaha regelaars geweest die vaak stuk gingen.
Ik had eens een kapotte regelaar bij mijn Ducati, en de onderhoudsplanner kon in zijn onderhoudssysteem zien dat diezelfde regelaar ook op Honda en Triumph gebruikt werd. Die hadden ze gewoon op voorraad en werd direct gemonteerd.
 
Ik had eens een kapotte regelaar bij mijn Ducati, en de onderhoudsplanner kon in zijn onderhoudssysteem zien dat diezelfde regelaar ook op Honda en Triumph gebruikt werd. Die hadden ze gewoon op voorraad en werd direct gemonteerd.
En dat terwijl Ducati ooit begonnen is als elektronica fabrikant en ook zelf regelaars maakten :Y
Ik heb in een ver verleden ooit een Japanse regelaar vervangen van mijn Z900 door een Ducati regelaar die perfect z,n werk deed.
 
  • Leuk
Waarderingen: RR.
De orginele regelaar heeft geen koelribben en zit op een warme plek, dit is vragen om problemen, de andere regelaar heeft koelribben en ik vergroot altijd de plaat ( bv met alu) waar hij op gemonteerd zit en ik zet er een computerfan op zodat er gekoeld wordt.
Dan zijn de problemen vaak opgelost.
 
Monteer je dan de SR op een aluplaat die je weer in de originele plaats vastbout?. Dat ga ik in het voorjaar ook doen.

Bij mijn xrv750 last gehad van groen gecorrodeerde stekkers. Deze bliezen accu en SR op. Nu nieuwe accu en SR en de stekkers ertussenuit geknipt en de draden doorgesoldeerd om de weerstand te verlagen. Bij een transalp 600 en eerste type xrv750 zit de SR boven de uitlaat volgens mij......
 
Terug
Bovenaan Onderaan