met deze rij ik binnenkort

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.066
514
breskens
Nog effe en dan mag ik rijden op m'n pa (GPZ) en m'n broer (YZF) hun motor, dus ik dacht, laat ik effe een piccie ervan zoeken. De YZF heeft nog een ander kuipruitje, andere uitlaat en op het achterwiel zit er nog een felle sticker waardoor de velg feller van kleur lijkt (foto's zijn dus van andere motors, maar kleuren zijn hetzelfde)
http://www.micapeak.com/DPG/yamaha/sport/3yzf750.jpg

http://www.dropbears.com/f/foran/images/gpz600r.jpg

Wat moet je ook al weer typen als je gelijk de foto in je post moet zetten?? :?

Leuke motors om op te leren rijden lijkt me.
 
3yzf750.jpg

gpz600r.jpg


Gebruik [ imgatt ] om direct de als attachment meegestuurde foto in je post te zetten. (Maar dan zonder de spaties)
 
Hehe, nu snap ik het. Nog niet gemakkelijk om iets over te typen :z
maaruh, leuke beginmotors toch :)
 
Op dinsdag 10 september 2002 14:41 schreef Smet het volgende:
plaatje van YZF

Die kleuren komen me bekend voor. Die kleuren heb me 600tje ook (grotendeels)

Een kleurstelling die je weinig tegenkomt. Ziet er strak uit :)
 
Kan niet wachten om er op te rijden. Zit nu al bijna 2 jaar te wachten, nog een paar maandjes!!!!!!!!
 
Heb hiervoor een GPX 600r gehad.
Geen gemakkelijke motor moet ik zeggen.
Rechtdoor geen probleem, maar in bochten vond ik het een ramp.verschillende banden gebruikt maar het hielp niks.
 
Heb hiervoor een GPX 600r gehad.
Geen gemakkelijke motor moet ik zeggen.
Rechtdoor geen probleem, maar in bochten vond ik het een ramp.verschillende banden gebruikt maar het hielp niks.

Toevallig een rode??
Heb zelf een zwarte, mijn 1e maar ik heb nog niet veel te klagen maar zoals ik zeg, mijn 1e.
 
Heb hiervoor een GPX 600r gehad.
Geen gemakkelijke motor moet ik zeggen.
Rechtdoor geen probleem, maar in bochten vond ik het een ramp.verschillende banden gebruikt maar het hielp niks.

Toevallig een rode??
Heb zelf een zwarte, mijn 1e maar ik heb nog niet veel te klagen maar zoals ik zeg, mijn 1e.
 
Terug
Bovenaan Onderaan