Met een auto ken ik ook te hard kijk maar! :)

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
ik was in januari naar duitsland...
en ja ik ben geflitst...en dat wilde ik gewoon ff met jullie delen...

ik weet nog niet wat het bedrag wordt...maar dat zien we vanzelf wel :)

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1968/d32463861c226bac13bc64d864bfda57 (leon2.JPG)​
 
Laatst bewerkt:
en dit is de foto die ze dan van je maken :)
misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1969/0c6f9921c59454c89029d2599178026d (leon3.JPG)​
 
hehe ja in duitsland moet je je ook aan de snelheid houden in bepaalde aangegeven gebieden (DUH) :) He bovenaan staat '56EUR'. Zou dat niet de boete worden? :) Mag je wel hopen met 34km/u te hard!
 
tis maar 34 km te hard....
die boete schijnt dus niet echt hoog te zijn in duitsland...

in nederland had ik me blauw moeten betalen :)
 
Ik wacht, nou ja, nog steeds op die flits van me in februari. Ben benieuwd of er nog wat komt. Hoorde dat het 3 mnd kan duren met die Duitsers :?

Maar, jij heb al een foto, ikke niet ;(
 
Ik wacht, nou ja, nog steeds op die flits van me in februari. Ben benieuwd of er nog wat komt. Hoorde dat het 3 mnd kan duren met die Duitsers :?

Maar, jij heb al een foto, ikke niet ;(

Hij is in januari geflitst, dus eind april zal jij wel je boete binnen krijgen als je het mag vergelijken.
 
tis maar 34 km te hard....
die boete schijnt dus niet echt hoog te zijn in duitsland...

in nederland had ik me blauw moeten betalen :)

Gevonden op www.flitspalen.com:

Overschrijding / DM / Rijverbod in maanden
tot 10 / 30 / 0
11-15 / 50 / 0
16-20 / 75 / 0
21-25 / 100 / 0
26-30 / 120 / 0
31-40 / 200 / 1
41-50 / 250 / 1
51-60 / 350 / 2
61-70 / 600 / 3
over 70 / 850 / 3

Dus een boete van 200 Dm in 1 maand rijverbod

Zijn boetes van vorig jaar. Misschien dat ze dit jaar iets hoger zijn geworden :(
 
Laatst bewerkt:
ja gelukkig wel...zeg...
kennen ze die prijzen ook niet in nederland invoeren...

naja...1 maand rijverbod...hehehe..

Valt me reuzemee dat je hem toch krijgt vanuit Duitsland. Vaak kom je er wel mee weg.
 
ik ga effe wat getinte folie over me voorruit plakken als'k nog eens door duitsland ga scheuren denk'k.
Hun moeten toch je smoelwerk op foto hebben he? Wel leuk al sje met identieke tweeling bent.. ghehe, "hij was het", "nee! HIJ was het" "jij gvd rotbroer" .... ;)
 
ik ga effe wat getinte folie over me voorruit plakken als'k nog eens door duitsland ga scheuren denk'k.
Hun moeten toch je smoelwerk op foto hebben he? Wel leuk al sje met identieke tweeling bent.. ghehe, "hij was het", "nee! HIJ was het" "jij gvd rotbroer" .... ;)

Dat vinden onze vrienden van de politie ook niet leuk. Al een paar keer bij blikopdeweg gezien dat bestuurders het mochten verwijderen.
 
Volgens mij hoef je hem niet eens te betalen, ze kunnen je niks maken. Alleen als je later ooit nog een keer weer in Duitsland komt, kunnen ze je er op pakken.

In Nederland kun je BTW ook wel te hard rijden hoor:

FLITS.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij hoef je hem niet eens te betalen, ze kunnen je niks maken. Alleen als je later ooit nog een keer weer in Duitsland komt, kunnen ze je er op pakken.

In Nederland kun je BTW ook wel te hard rijden hoor:

[plaatje]
Haal je kenteken effe weg... de KLPD leest hier ook mee. ( en dat is niet de enige reden.)
 
de KLPD leest hier ook mee

De KLPD heeft die foto gemaakt... De enige reden voor het afdekken van je kenteken is toch dubbele kentekens, en dan nog kun je gewoon ff opstraat zoeken naar een zelfde type auto met dezelfde kleur?
 
De KLPD heeft die foto gemaakt... De enige reden voor het afdekken van je kenteken is toch dubbele kentekens, en dan nog kun je gewoon ff opstraat zoeken naar een zelfde type auto met dezelfde kleur?
De KLPD maakt alleen foto's op de snelweg. De rest zijn van die automatische kasten of van die afgekeurde mannekes... Nou ja, hij moet ut zelf weten...
 
Volgens mij hoef je hem niet eens te betalen, ze kunnen je niks maken. Alleen als je later ooit nog een keer weer in Duitsland komt, kunnen ze je er op pakken.

In Nederland kun je BTW ook wel te hard rijden hoor:

Zo hard! Met zo'n klein autootje :)
Mazda 323 Hatchback 1.3i 16 klepper LX-S E2

Jaja wat je allemaal zo wel niet te weten kan komen ;)
 
Zo hard! Met zo'n klein autootje :)
Mazda 323 Hatchback 1.3i 16 klepper LX-S E2

Jaja wat je allemaal zo wel niet te weten kan komen ;)

Goh.....hij heeft ook de kentekenzoekfunctie (ofhoedatookheet) bij Centraal Beheer Achmea gevonden! Als je echt zoveel te weten kan komen, vertel me dan ook mijn naam, adres, aanvang tenaamstelling etc.....

Ergo, je weet dus niks!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan