met een hogere snelheid langs agenten gereden....

idd en ik deel uw mening, zoals struikrovers in de bosjes staan flitsen heeft niks meer met veiligheid te maken maar met poen.Sorry no respect voor zulke naaiers.


Komt spuit elf ook nog even modder spuiten :Z |( :Z |(

Op het moment dat je mensen ziektes en weet ik wat voor meer nog gaat toewensen en zegt msschien niet te gaan remmen moet je ernstig aan jezelf gaan twijfelen B|
 
ik beschouw politie als alkaaidaa en als ik ze voor me motor krijg zal ik heel goed na moeten denken om te remmen..

ja en dat lieg ik niet, kan je me voor bannen en kwalijk nemen dat ik zo denk maar ik zie ze nu eenmaal netzo als die eikels die mensen opblazen, alleen hebben deze naaiers er plezier in mensen geld af te troggelen. En deze sfeer maken ze zelf door hun smerige gedrag in de bosjes met een lasergun en zo kan ik nog wel ff uren doorgaan. en voor de morraalridders een overtreding maak je zelf bla blabla dat klopt, maar er zijn er ook genoeg die zich netjes aan hun snelheid houden maar precies op het moment dat ze even iets gas bij geven ze geflits worden door zo'n alkaaidaa figuur in de bosjes. Hoevaak heb je wel niet op een snelweg dat je denkt ik geef ff iets meer gas omdat ik dan alle auto's voorbij ben en die meneer achter mij verder kan, op dat moment kan je al geflits worden.

Van mij mogen ze persoonlijk allemaal iets heel ergs krijgen.

basta :) das puur mijn mening en die mag ik hebben in holland :)
Alkaaidaa bestaat niet hoor, maar waarschijnlijk bedoel je Al Quaida. Waar slaat het in hemelsnaam op om agenten daarmee te vergelijken? Jij vindt dus mensen die gewoon hun werk doen hetzelfde als terrorristen? Doe 's normaal zeg!
Trouwens, ik zou maar oppassen met je vrijheid van meningsuiting. Vrijheid van meningsuiting wil nog niet zeggen dat je mensen met de dood mag bedreigen (dat doe je ook niet, je zegt alleen dat je twijfelt of je zult remmen).
 
idd en ik deel uw mening, zoals struikrovers in de bosjes staan flitsen heeft niks meer met veiligheid te maken maar met poen.Sorry no respect voor zulke naaiers.
Bullshit! Als ze gewoon goed zichtbaar naast de weg gaan staan heeft het natuurlijk geen zin om te laseren. Alhoewel er dan natuurlijk niet meer te hard gereden wordt...
 
Alkaaidaa bestaat niet hoor, maar waarschijnlijk bedoel je Al Quaida. Waar slaat het in hemelsnaam op om agenten daarmee te vergelijken? Jij vindt dus mensen die gewoon hun werk doen hetzelfde als terrorristen? Doe 's normaal zeg!

Die lui van Al Quaida doen ook gewoon maar hun werk hoor. Net als elke andere soldaat of huurling, al over the world. Ik zie geen verschil tussen een Saudiër die een gebouw neerhaalt met een vliegtuig of een Amerikaan die een 'slimme' bom op een schuilkelder met 300 burgers gooit. En allemaal werken ze om de ideologie van hun grote leider te verspreiden, net als onze trouwe dienders werken voor hun Grote Leider, Inspirator en Visionair, Koos Spee.
 
Pfff waar gaat dit nog over. Boa's vergelijken met struikrovers kan ik nog begrijpen, vinnet ook treurig werk. Soms liggen ze gewoon slapend geld te verdienen voor de staat (in twente is toen zelfs een mobiele flitser gejat terwijl de diender lag te slapen hahaha :) ). Ook erg sneu als ze afvalbakken enzo gaan gebruiken voor camera's, snap niet hoe je dat nog kunt verantwoorden aan de burger maar goed.

Echter om nou te beginnen over Al-Quaeda is wel erg dom, snap niet hoe je die vergelijking kunt maken :?

Zit trouwens net te kijken naar wegmisbruikers.....soort van zelfkasteiding, want ik erger me dood aan die laaf en Koos' commentaar. 3 motorrijders genaaid deze aflevering tot nu toe :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan