Met een KTM 660 Rally door Latijns-Amerika

Jeroen Veen

Rookie
26 okt 2005
2
0
Ik begrijp dat het reclame is voor mijn eigen site maar een google advertentie is duurder. Daarbij reageren ze op andere fora (forum’s forummen, maak uw keuze) erg leuk en heb ik besloten ook hier even een linkje te plaatsen.

Goed, mijn naam is Jeroen van der Veen en samen met mijn KTM 660 Rally rij ik nu al een 18 maanden door Latijns-Amerika. De reis is te volgen via mijn site, waar ik zo veel mogelijk foto’s, reisverslagen en info op probeer te zetten.

www.jeroenopmotorreis.nl

Het volgende verhaal komt volgende week pas officieel online, maar voor dit forum nu al te lezen door op de volgende link te klikken. Een bedankje voor het niet verwijderen van dit bericht. ;) Have fun!

www.jeroenopmotorreis.nl/dagboek/2005/totaalverslag010/01.html

Groeten uit Cochabamba, Bolivia,

Jeroen van der Veen
 
Hallo Jeroen,


Ik ken je verhalen al van All-roadmaniac's en wil je vanuit nederland nog een goede reis wensen en blijf schrijven en fotograferen!!


Grtzz :W
 
Veel plezier daar Jeroen. Ik ben jalours.

full
 
Te vet gewoon zo'n reis.... :}
Ooit wil ik dat ook eens...
De vraag waar ik mee zit is wat kost zoiets allemaal?
 
Bedankt voor jullie reacties,

R-dax, je vraag:
Het hangt er een beetje vanaf hoelang je gaat. Ik ben hier redelijk lang en voor mij zijn de verzendkosten van de motor en het ticket voor mezelf niet zo hoog. Kan het uitsmeren over een langere tijd en daardoor valt dat bedrag redelijk mee.

Voor de rest. Voor Latijns-Amerika zit je goed met 30 tot 40 dollar per dag. Een land als Mexico is duurder, Bolivia goedkoper. Latijns-Amerika is makkelijk reisbaar. Grenzen zijn geen echt probleem en als je iets Spaans spreekt kom je ver. Met andere woorden; als je het ooit wil doen, doen! :Y

Shimmy Locoto
Zoek voor vanavond een leuke bar. Weet je nog iets leuks? *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan