Nou kom ik vandaag terug van een weekje Duitsland (helaas niet op de motor) en in die week ben ik toch wel tot de ontdekking gekomen dat Nederland echt 3x niks is vergeleken met Duitsland
Man man man, wat een prachtig landschap
Aangezien ik augustus de hele maand vrij ben leek het mij tof om dan een paar daagjes naar Duitsland te gaan op te motor.
Nou heb ik een vrij oude motor. Namelijk een ZXR400 uit '93, het blok is 1 of 2 jaartjes nieuwer, die komt uit ´94 of ´95.
Nou rijd de motor prima en is er net het een en ander qua nieuwe onderdelen opgezet.
Nokkenasketting, koppelingsplaten (zowel staal als voering), ketting en tandwielen, nieuwe banden en momenteel ben ik bezig met een reviseren van de remmen...
Prima motor, maar de kans zit er natuurlijk altijd in dat die het begeeft. Zouden jullie het wagen om naar het buitenland te gaan op een oude motor? En wat doe je als die het begeeft?
Man man man, wat een prachtig landschap
Aangezien ik augustus de hele maand vrij ben leek het mij tof om dan een paar daagjes naar Duitsland te gaan op te motor.
Nou heb ik een vrij oude motor. Namelijk een ZXR400 uit '93, het blok is 1 of 2 jaartjes nieuwer, die komt uit ´94 of ´95.
Nou rijd de motor prima en is er net het een en ander qua nieuwe onderdelen opgezet.
Nokkenasketting, koppelingsplaten (zowel staal als voering), ketting en tandwielen, nieuwe banden en momenteel ben ik bezig met een reviseren van de remmen...
Prima motor, maar de kans zit er natuurlijk altijd in dat die het begeeft. Zouden jullie het wagen om naar het buitenland te gaan op een oude motor? En wat doe je als die het begeeft?