Met een rus verre reizen maken, gaat dat?

Hubert is erg prettig lezen. Maar lees ook even wat er allemaal stuk gaat. Lees het bezoek aan de Ural fabriek even, waar ze zijn motor compleet herbouwen en moderniseren.
Het voordeel van een Ural in het oostblok is dat je altijd iemand vind die hem kan repareren.
Dus een wereldreis, ja dat gaat, maar je bent beperkt, en je moet handig zijn.
 
Lees dan ook even wat er aan zijn BMW allemaal stuk ging waarmee hij daarvoor rond reed :+
 
Hubert in Mongolie getroffen, je moet idd om te beginnen wel alle tijd hebben (heeft hij) én een relaxte instelling (heeft hij ook). Oh ja, en natuurlijk ook wat centen!
 
De boel stuk maken kan ik thuis ook hoor. ;) ;)
Veeeeeeel goedkoper.
En minder ver duwen naar huis!
 
Laatst bewerkt:
Ik zou niet weten waarom het niet kan.
Uiteraard met de nodige voorzorgsmaatregelen.
Kennis van je machine, weten hoe de meest voorkomende problemen op te lossen.
En ... erin geloven!

Bijvoorbeeld, hier in onze westerse wereld wordt er met je gelachen als je een 125cc bike rijdt, ik weet eentje die op één en dezelfde 125cc bike al 6 keer van het zuiden van de Filipijnen helemaal naar het noorden, en weer terug gereden is.
 
Ik zou niet weten waarom het niet kan.
Uiteraard met de nodige voorzorgsmaatregelen.
Kennis van je machine, weten hoe de meest voorkomende problemen op te lossen.
En ... erin geloven!

Bijvoorbeeld, hier in onze westerse wereld wordt er met je gelachen als je een 125cc bike rijdt, ik weet eentje die op één en dezelfde 125cc bike al 6 keer van het zuiden van de Filipijnen helemaal naar het noorden, en weer terug gereden is.
Dat is dan ook een hele andere wereld, daar rijdt niemand sneller als 100. Een 125 an sich is niet gevaarlijk, dat wordt het door het veel snellere verkeer om je heen. Je kunt niet met de flow mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan