Met eigen ogen gezien: Nordschleife !!

Net terug van een weekendje eifel waar een bezoekje aan de groene hel niet mocht ontbreken. Had al van te voren besloten er niet zelf te gaan rijden en dat is absoluut de juiste beslissing geweest, want wat je daar allemaal ziet gebeuren is onwaarschijnlijk. We hebben (voor de kenners) bij de parkeerplaats bij km 17 gestaan, de blinde bocht omhoog :X

1 ding is zeker, als je de baan niet kent wil je daar op een drukke dag niet rondgaan, zagen motorrijders die langzaam rondgingen links en rechts driftend ingehaald worden door porsches, gepimpte vipers en wat al niet meer :X :X

Aan de andere kant, zagen ook mannen die de baan wel kenden porsches buitenom inhalen :}

Zal vragen of mijn metgezellen die fotos en filmpjes hebben gemaakt, of ze wat willen posten hier :9~


Die blinde bocht is echt ziek idd, daar reed mijn broertje rechtdoor door het zand heen hehehe :]
 
Bij Top gear was een poos terug die duitse voruwelijke coureur die met een Ford Transit diesel rondscheurde en net boven de 10 minuten bleef. Ze haalde verschillende motorrijders in ......
 
Als ik toch een Ford Transit in m'n spiegels zie opdoemen die me ook nog eens wil inhalen... :X
Maakt niet uit waar ik het vandaan moet halen, maar die blijf ik wel voor! Op een racetrack door een Ford Transit ingehaald worden.. dat trek ik echt niet! :N
 
zij reed toen ook mee toen clarkson ht met een jag diesel ging proberen.

halverwege schold ze hem uit dat hij als een WIJF reed.
als blikken konden doden.............. :}
 
Ja , zelfde wijffie heeft zelfs het ronderecord op d'r naam staan , als ik me niet vergis amateurs of zo , Clarkson had het niet meer toen hij met haar meereed in d'r bmw.
 
Als ik toch een Ford Transit in m'n spiegels zie opdoemen die me ook nog eens wil inhalen... :X
Maakt niet uit waar ik het vandaan moet halen, maar die blijf ik wel voor! Op een racetrack door een Ford Transit ingehaald worden.. dat trek ik echt niet! :N
Tuurlijk, jij wel :P
 
Sabine ja die was het ! (ik was al als een achterlijke gaan zoeken, maar dat is voor mij geen probleem :+ )

Rondetijd, afgerond ? Als ik rondjes rij voel ik me een goudvis ik ga liever van links naar rechts of lekker rechtdoor , :? B|
 
Als je de baan niet kent moet je zeker niet op drukke dagen gaan, vooral weekenden vermijden dus. Ik heb er in alle rust mijn rondjes kunnen rijden op m'n 25KW Bandit _O- Dus ga je daar voor het eerst heen, ga dan vooral doordeweeks :Y (was zelf vorig jaar eind Augustus geweest)

Tijd klokken op de Ring :N

:Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan