Met Hewi op de motor ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
ik rij graag op ''historische'' motoren, met een goed geluid. uiteraard moet ik hem ook optisch aantrekkelijk vinden. betrouwbaarheid is voor mij ook zeer belangrijk, de xt waar ik nu op rij heeft dit alles vindt ik.
qua kleding ....zoveel mogelijk zwart, ik ben graag die stoere black rider.
dat wij een aparte groep of wat dan ook in deze maatschappij zouden zijn? nou nee, je bent gewoon verkeersdeelnemer (ja toch vincent, met je internet plaatjes).tenzij je verzamelaar bent ofzo, dat vindt ik dan weer uniek, en veel kennis in huis hebt.
nu heb ik eerlijk gezegd de strekking van dit topic gemist, mede door die off topic reacties, maar ik hoop dat dit zo een beetje de bedoeling was...
ciao luitjes
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

Motorrijden; voor iedereen een groot genoegen. Alleen blijken de meningen nogal verdeeld over hoe je nu precies kan cq moet motorrijden. Daar is op zich niets mis mee; we zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde. De één rijdt graag op een wat sportievere motor, terwijl de ander weer op zoek gaat naar hele andere karakteristieken in een motor. De één gebruikt de motor voor dagelijks woon/werk-verkeer, terwijl de ander de motor af en toe met mooi weer van stal haalt. Kleding is ook een "hot" item; de één zweert bij alle protectie die er is, en de ander doet het met wat minder. Ik vind het allemaal wel leuk om te zien; al met al vormen we een bont gekleurde verzameling liefhebbers, en vormen we een apart groepje in de hedendaagse maatschappij. Maar laten we elkaar in vrijheid laten hoe we ieder voor zich dat "motorrijden" invullen, en elkaar niet gaan zitten betuttelen over het type motor wat je rijdt, of over wat voor kleding je draagt; zijn wij niet allen op zoek naar een beetje "vrijheid" ?

Groetjes : Willem

Oftewel zit ook niet te mekkeren op de motorrijder die eens een keer te hard rijd.
 
Volgens mij moet iedereen lekker doen wat ie zelf wil,alleen..ACHTERAF NIET ZEIKEN!!

I totally agree!!!!
Toch vind ik de foto's die Vincent geplaatdt heeft wel goed voor sommige eigenwijze motorrijders...(die met een grote bek beweren:Dat overkomt mij niet!)
Oeps... ik heb dus toch wel een mening.....
 
Krijgen we dit weer....Hewi jij wil gewoon graag dat menssen op je gaan lopen zeiken...

Je bent gewoon lomp als je zonder pak aan gaat rijden....ben vandaag maar gekapt met korte-broek-op-motor-o-wat-ben-ik-slim-motorrijdertjes-tellen, want j****s wat kom je er daar een boel van tegen zeg......
 
Je bent gewoon lomp als je zonder pak aan gaat rijden....ben vandaag maar gekapt met korte-broek-op-motor-o-wat-ben-ik-slim-motorrijdertjes-tellen, want j****s wat kom je er daar een boel van tegen zeg......

Das zoals die spookrijder die liep te zeiken dat al die mongolen de verkeerde kant uitgingen ;)
 
Hoi allemaal,

Motorrijden; voor iedereen een groot genoegen. Alleen blijken de meningen nogal verdeeld over hoe je nu precies kan cq moet motorrijden. Daar is op zich niets mis mee; we zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde. De één rijdt graag op een wat sportievere motor, terwijl de ander weer op zoek gaat naar hele andere karakteristieken in een motor. De één gebruikt de motor voor dagelijks woon/werk-verkeer, terwijl de ander de motor af en toe met mooi weer van stal haalt. Kleding is ook een "hot" item; de één zweert bij alle protectie die er is, en de ander doet het met wat minder. Ik vind het allemaal wel leuk om te zien; al met al vormen we een bont gekleurde verzameling liefhebbers, en vormen we een apart groepje in de hedendaagse maatschappij. Maar laten we elkaar in vrijheid laten hoe we ieder voor zich dat "motorrijden" invullen, en elkaar niet gaan zitten betuttelen over het type motor wat je rijdt, of over wat voor kleding je draagt; zijn wij niet allen op zoek naar een beetje "vrijheid" ?

Groetjes : Willem


tis dat ik je niet ken mijn beste willem, maar zou zweren je bent 'n dominee :+
volgens mij zie er ook zo uit :?
 
Krijgen we dit weer....Hewi jij wil gewoon graag dat menssen op je gaan lopen zeiken...

Je bent gewoon lomp als je zonder pak aan gaat rijden....ben vandaag maar gekapt met korte-broek-op-motor-o-wat-ben-ik-slim-motorrijdertjes-tellen, want j****s wat kom je er daar een boel van tegen zeg......

Hier in Nederland :? Vind ik nog meevallen. Ben laatst in de Ardennen geweest en vorig jaar in Griekenland (Corfu) en daar rijdt NIEMAND met een leren pak aan (echt, er waren ook Nederlanders en die reden, heel typisch, WEL volledig in leer, ook al was het er nog zo warm).
 
Hewi, je begint bij veel MFers weerstand op te wekken, en ook bij mij.

Dit topic is er alleen maar om reacties uit te lokken, het liefst negatieve. Het gaat totaal nergens over en je roept (zogenaamd) op te doen wat jij zelf niet of nauwelijks doet: mensen in hun waarde laten en niet te lopen zeiken op dingen die niet in jouw straatje passen.

Dus doe es ff rustig aan met dit soort onzin, of je zult het een week zonder MF moeten stellen.

Zelfde geldt voor enkele anderen (Superkris, Voske) die net iets té graag lopen te zeveren en er bovenop springen als er wat te zeiken valt.

Slotje iig B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan