Met je chopper ooit een buikschuiver eruitgetrokke

sundance_kiddo

Banned User
18 aug 2002
85
0
Hey zijn er hier ook mensen die met hun chopper wel eens zo'n patsertje op een buikschuiver eruit heeft getrokkken?

Ben nog nooit echt een race aangegaan met m'n nighthawkje maar ik ben wel benieuwd of iemand anders weleens een 'snelheidsduivel' voor schut heeft gezet


greetz!
 
Hey zijn er hier ook mensen die met hun chopper wel eens zo'n patsertje op een buikschuiver eruit heeft getrokkken?

Ben nog nooit echt een race aangegaan met m'n nighthawkje maar ik ben wel benieuwd of iemand anders weleens een 'snelheidsduivel' voor schut heeft gezet


greetz!


lekker generaliseren :(

cola, chips , yep alles bij de hand
 
Wel met mijn ZL 1000 Eliminator.
Niet echt een chopper, maar de blikken van de racers waren wel erg jalours.
Vette bike, die je echt helemaal open kon trekken bij het stoplicht, zonder dat het voorwiel ook maar een milimeter van de grond kwam.
Veel plezier aan beleefd.

Bijlage: alle foto,s.jpg
 
je kan het ook lezen als subgroep...of wou je beweren dat er geen patsertjes bestaan met een kruisraket?

hij heeft het dus niet over het eruittrekken van alle buikschuivers, maar alleen of iemand al eens een patser eruit getrokken heeft... :)
 
je kan het ook lezen als subgroep...of wou je beweren dat er geen patsertjes bestaan met een kruisraket?

hij heeft het dus niet over het eruittrekken van alle buikschuivers, maar alleen of iemand al eens een patser eruit getrokken heeft... :)


Dat noemen ze posers :Z
patsertje: petje achterstevoren en een gti of zoiets
 
Hey zijn er hier ook mensen die met hun chopper wel eens zo'n patsertje op een buikschuiver eruit heeft getrokkken?

Ben nog nooit echt een race aangegaan met m'n nighthawkje maar ik ben wel benieuwd of iemand anders weleens een 'snelheidsduivel' voor schut heeft gezet


greetz!

Buikschuivers van 25kw tellen zekers mee :+
 
Oh jawel, natuurlijk geen Hayabusa's , Fireblades en zulke echte snele jongens, maar op mijn Intruder kom ik een heel eind. Alleen aangezien mijn top veel lager is dan die van de gemidelde buikschuiver eindig ik meestal toch weer achter ze.

Ik doe het ook eigenlijk nooit, kvind het een beetje lullig staan.
 
Ik ben wel eens een chopper voorbij gegaan , ik dacht dat hij stil stond , maar hij bleek volgas te rijden :X :X

P.s als ze stil staan zitten meestal de franje van hun jas tussen de spakenvast |( |( |(
 
awesome1r.jpg
 
Wel eens een chopper in de waan gelaten dat ie mij eruit trok. Fantastisch was dat. Hij was zo blij als een kind bij het volgende stoplicht :)

Hij ging ook nog uitgebreid kijken waar ik precies op reed, kon ie het verhaal natuurlijk beter vertellen :)

Ik schakelde bij 8-9000tpm over ofzo, gastte er ook rustig naar toe en dat was genoeg om net te 'verliezen' :P

s4s
 
Ehrm... jep. Op een honda magna vf750c, uit 1982. Mijn neefje achterop, en jong ventje op een crotch rocket bij het stoplicht. Hij kwam weer naast me staan bij het volgende stoplicht, en klaagde over nieuwe banden, waar hij nog niet voluit mee mocht. Plausibel, op zich, maar dan probeer je het toch niet?
 
Vroegâh...toen ik nog een Dragstar 1100 had (iedereen maakt fouten |( )... heb ik bij het stoplicht een Suzuki RF600R eruit getrokken :+

Maar dat lag eerder aan de coureur dan aan de fiets denk ik... 8-) Alhoewel zo'n dikke V-twin wel veel koppel heeft onderin.... :X

Gelukkig heb ik tegenwoordig een echte motor... :]
 
gisteren ben ik er nog uitgetrokken door een chopper... Zat zelf op de Kawa, die mist toch die belachelijke hoeveelheid koppel van een V-Twin. Gelukkig ben ik zeker genoeg over m'n eigen apparaat dat het me niet boeit :)
 
Ik vind het er altijd een beetje knullig uitzien een chopper die in 3,5 seconden naar de honderd vliegt met z'n benen op de (hoe noem je die dingen?) voetsteuntjes ver weg. Een chopper is toch voor het chille coole werk :? Easy Riding gebeuren.

(Vmaxxers uitgezonderd, al vind ik dat niet echt choppers, je hebt sport, choppers en vmaxxen)
 
Sure...dagelijks... :+ :+ :+



Nee hoor....ben veel te langzaam voor die posers op hun snelle supersport buikschuivers. :}
Die race, daar begin ik niet eens aan..... ;)
*kan ik er ook niet bij afgaan* :+

Cindy
 
Terug
Bovenaan Onderaan