Met je motor op mtv/tmf!!!

Volgende keer kan je je beter effe melden in het lokale topic.

Der is een heel Breda/Oosterhout topic, maar niemand wist ervan.

Ik woon zelf 500 meter van Outflow, maar helaas ik wist van niets :N

Ja, zat ik later ook aan te denken... maar daar was het al te laat voor ;)
Voor de volgende keer dan maar :)
 
Wat mij betreft kan hier een slotje op, aangezien het feest al voorbij is :)

En omdat ik het niet lief vind dat er constant negatieve opmerkingen gemaakt worden, en op mij lichtelijk onnuttig en racistisch overkomen...

Voor de mensen die zich daar dus op aangesproken voelen: Fuck you en hoop dat het pijn doet :r
 
Wat mij betreft kan hier een slotje op, aangezien het feest al voorbij is :)

En omdat ik het niet lief vind dat er constant negatieve opmerkingen gemaakt worden, en op mij lichtelijk onnuttig en racistisch overkomen...

Voor de mensen die zich daar dus op aangesproken voelen: Fuck you en hoop dat het pijn doet :r


Art 4
 
Laatst bewerkt:
Wat mij betreft kan hier een slotje op, aangezien het feest al voorbij is :)

En omdat ik het niet lief vind dat er constant negatieve opmerkingen gemaakt worden, en op mij lichtelijk onnuttig en racistisch overkomen...

Voor de mensen die zich daar dus op aangesproken voelen: Fuck you en hoop dat het pijn doet :r


ik vind de film makers skraaltjes, je draait de boel om.
 
Wat mij betreft kan hier een slotje op, aangezien het feest al voorbij is :)

En omdat ik het niet lief vind dat er constant negatieve opmerkingen gemaakt worden, en op mij lichtelijk onnuttig en racistisch overkomen...

Voor de mensen die zich daar dus op aangesproken voelen: Fuck you en hoop dat het pijn doet :r

volgende keer bij scooter-freaks.. daar krijg je minder gezeik :Y
 
Laatst bewerkt:
Toch nog een skop voor oma.
Zie begin bericht voor meer info.
Vandaag wordt het 2e deel opgenomen :)
 
waarom rap die peurno niet gewoon in het Nederlands... Klinkt niet verkeerd, wel een beetje standaard shit. En zo nu en dan een zwaar Nederlands accent in z'n engels geen gehoor :r met ze disssh isss how we roling :X _O-
 
Laatst bewerkt:
waarom rap die peurno niet gewoon in het Nederlands... Klinkt niet verkeerd, wel een beetje standaard shit. En zo nu en dan een zwaar Nederlands accent in z'n engels geen gehoor :r met ze disssh isss how we roling :X _O-
Ga jij nou maar Pilot Roads onder je R1 gooien en dan circuit gaan rijden :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan