Met koorts op de motor.......

ApRiLiA_SMOKE

Banned User
16 jan 2003
2.209
0
slettendam
Hele lijst van dingen die ik vandaag op de bike ging doen totdat het rijden steeds waziger ging.
Ik knalde gewoon 2 * keer bijna achter op een auto(reaktie vermogen van een schilpad) ,bochten nemen was helemaal schrikken zag niet echt diepte meer en m,n bike voelde aan als een stel oude kunstschaatsen op het ijs :(
Thuis gearriveerd staat het zweet op m,n voorhoofd ,hogekoorts en rijden ,bbbrrrrrrrr,das pas eng |(
Jullie ook soort gelijke ervaringen meegemaakt :?
 
nee, maar weet je zeker dat het aan die koorst lag??????? Gezien de aantal schade's die je rijdt. Was het niet gewoon angstzweet????
 
Een keertje rijles gehad met koorts. Ging prima eigenlijk, niks aan de hand. Ik was wel compleet gesloopt toen ik weer thuis kwam.
Met hoge koorts zal het wel een ander verhaal zijn, maar was je dan niet op zn minst halfgaar toen je op de motor stapte ? :?
 
Heb ergens gelezen dat de gevolgen op je reactievermogen van koorts gelijk staat aan een bepaalde hoeveelheid drank...


geeft mij maar de drank btw :P
 
zo dus je bent alweer geheeld van al je wonden :+

je zal het wel heet hebben gekregen toen je weer de weg op ging na al je ellende en daarom zo bent gaan zweten......en door dat zweet in je ogen is het zicht ook wat minder denk :X
 
zo dus je bent alweer geheeld van al je wonden :+
je zal het wel heet hebben gekregen toen je weer de weg op ging na al je ellende en daarom zo bent gaan zweten......en door dat zweet in je ogen is het zicht ook wat minder denk :X
Hehehehe,Mr Zephyr, hoe is ie :?
Ik rij inmiddels al weer een weekje rond hoor en de Bt 090's zijn al behoorlijk ontmaagd 8-)
Kan nog niet voluit rijden want m,n arm is nog niet 100%, doet af en toe nog auw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan