Met MF naar Man?

Thanks IbuZ!!!!!! de reden dat ik nooit meer keek of er iemand al gereplied had is ondermeer dat ik alleen in het weekend internet tot mijn beschikking heb, en ook dat er idd in het begin maar 2 replies waren.....

Maar nu ik zie dat ik (in elk geval bij jou) toch wel een wens van meer mensen heb uit gesproken :P ben ik meteen weer enthousiast! Als je het weet te regelen, heb ik heel erg zin om mee te gaan....

...wel nog even vrije dagen zien te regelen...
 
ik benn in '99, 200o en dit jaar geweest en heb in augustus al voor 2003 geboekt, en weet dat het toen al moeilijk was om plaats te krijgen, gelukkig heb ikkennisen in ierland die het allemaal voor mij regelen en zorgen dat ik er heen kan met hun.
Misschien is dit een tip, ga met het vliegtuig naar belfast en ga vandaar naar man, ik weet dat dit een vrij goede optie is.
de boot die je dan moet gebruiken vaart naar ik weet voor de maatschappij Irisch ferrys.
Ik ben de laatste keer via frankrijk geweest, Cherbourg/ rosslare maar dit is eenbehoorlijke afstand.
ongeveer 1200 kilometer heen en ook terug en nog eens totaal ongeveer 20 uur op de boot.
maar man is en blijft een aanrader, ga je toch via ierland rijd dan ook even door Bellymoney, hier is de memorial garden en de pub van Joey Dunlop voor mensen die meer over Man weten weten ook wel wie Joey Dunlop was.
 
trouwens voor de liefhebbers is er ook nog de north-west200 in ierland, hier rijden bijna dezelfde rijders, geen problemen met accomodatie en zeer goed bereikbaar van zowel england als frankrijk, ga hier ook voor de derde maal naar toe aankomend jaar en moet zeggen het is geen ManTT maar toch ook zeker de moeite waard en ook zeker zo een spectakel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan