Met Opera

kan ik prima surfen op dit forum en met IE niet

:? :? :? :? :? :?

waar zit hem nou in :? anyways proberen jullie het ook es Opera = overal te downloaden...

Werkt dan ook echt alles naar behoren, ook de actieve onderwerpen?

Want die mis ik echt.... Gelukkig hebben we een geweldige beheerder die er alles aan doet om eea op te lossen!!! :} :} :}
 
Ik zit hier met IE5 en heb eigenlijk geen enkel probleem. Ga wel voor de fun ff Opera proberen, want daar heb ik nog nooit van gehoord!
 
Opera is idd wel een aardig proggie...

[me]Skoezie was eerder altijd een fervent Netscape gebruiker, maar sinds hun geklungel overgegaan op IE '( [/me]
 
Ik vond Netscape 4.x ook altijd nog een top programma, alleen liep je vaak tegen problemen aan. Verkeerde weergave van pagina's enzo. Toen maar overgestapt op IE5. Moet zeggen dat Mozilla wel weer erg veel belovend is. :)
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik ook regelmatig opera, met name met problematische verbindingen heb je meer inzicht wat er zich afspeelt.
 
Netschaap + Exploder = :j

Opera = :} :} :} :}

Ik gebruik vanuit huis altijd Opera, alleen ben ik nu hier op het werk gedwongen IE te gebruiken :( Heb geen rechten iets anders te installeren :(
 
Ik zit hier ook met opera onder unix en werkt prima. :) Netscape is een ellende. Ik denk dat de html van het forum niet helemaal 'zuiver' is en dan geeft netschaap het al snel op.. vooral de oudere versies tenminste
 
Ik zit hier ook met opera onder unix en werkt prima. :) Netscape is een ellende. Ik denk dat de html van het forum niet helemaal 'zuiver' is en dan geeft netschaap het al snel op.. vooral de oudere versies tenminste


onder linux werkt active topics helemaal goed daar is het ook onder gemaakt/geschreven (niels de koning is dé linux jehova) mozilla en netscape geven dan ook geen gezeik.

onder windows wil neoplanet en netcaptor ook leuk draaien :)
 
Op donderdag 21 maart 2002 12:58 schreef Rico het volgende:onder windows wil neoplanet en netcaptor ook leuk draaien :)
neoplanet draait toch op de core van ie?
 
netschaap zuigt erger dan beppie wol kan geven. ik bouw zelf ook een site, en die schapen kunnen echt alle foutjes eruit halen, irritant. :j

ie is van die megazachtjes, dus dat klinkt niet cool. opera is wel ok, maar geeft soms foutmeldingen bij mijn ramen thuis.

gewoon stug door proberen en veel negeren is ook een hulpmiddel voor de rust in je hoofd... :z
 
netschaap zuigt erger dan beppie wol kan geven. ik bouw zelf ook een site, en die schapen kunnen echt alle foutjes eruit halen, irritant. :j

ie is van die megazachtjes, dus dat klinkt niet cool. opera is wel ok, maar geeft soms foutmeldingen bij mijn ramen thuis.

gewoon stug door proberen en veel negeren is ook een hulpmiddel voor de rust in je hoofd... :z
Ik heb je post wel 3x moeten lezen voordat ik het snapte met al die vertalingen van engels naar nederlands...
 
Terug
Bovenaan Onderaan