Met regen in koekblik

Wie rijd er toch maar in koekblik met regen ?

  • Ik rij lekker motor

    Stemmen: 44 46,3%
  • Ik pak de trein

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lekker droog in auto

    Stemmen: 45 47,4%
  • Ik blijf lekker thuis :+

    Stemmen: 4 4,2%
  • Ik pak de fiets

    Stemmen: 2 2,1%

  • Totaal aantal stemmers
    95

RampeStamp

MF veteraan
14 aug 2003
2.811
1
CAL
Ik vroeg me af hoeveel mensen nou (omdat het regent), toch maar wel in hun koekblik stappen ipv op de motor.
Bang om nat te worden denk ik zelf altijd. Maar het viel me gewoon vanmorgen op dat er buitengewoon veel auto's en vrij weinig motoren op de weg reden.

Vertel....waarom pak je toch maar het koekblik met wat minder weer :X
 
Vanochtend op de motor geweest, erg nat en erg kouwe vingertjes maar een goed pak doet wonderen. Probeer zoveel mogelijk op de motor te zitten dan in de auto. Ook met files enzo
 
Normaal pak ik mijn motor, alhoewel ik nu wel met de auto was. Het was idd een heeeeel stukkie drukker dan normaal, wet van Murphy heet zoiets volgens mij |(

Mijn achterband is best wel erg aan vervanging toe en dan ga ik niet in de regen rijden. Als ik zo tussen de files door rijd wil ik wel op mijn banden kunnen vertrouwen, zeker als er weer van die mongolen tussen zitten..... hmmm laat maar zo kan ik wel fftjes door gaan. Ja ik ben een beetje frusty :(
 
Ik hoef niet zo ver naar mijn werk dus normaal met
normale regen ga ik wel op de motor.
Vandaag ben ik wel met de auto omdat er zoveel wind staat.
Harde wind EN regen is een beetje te veel van het goede.
Ook aangezien mijn leren pak niet helemaal waterdicht is...........
 
Ik pak gewoon de motor. Vanochtend had ik ook de auto kunnen nemen, maar de motor is gewoon handiger. Ik had wel mazzel met de regen, die was er namelijk nauwlijks om 06:30!!
 
Ik pak de fiets :)

Da's ook koud en nat hoor! :(


[me]Dweezy heeft geen koekblik :X [/me]
 
Ik ga altijd met de motor, daarna pak ophangen en handschoenen drogen. Vrijdag moest ik na het werk wat bouwmateriaal ophalen en ben dan met het koekblik gegaan. Zo merk je pas hoe vervelend files zijn. Ik begrijp ook niet waarom zo veel mensen zwaar in de remmen gaan als het opeens zwaar begint te regenen. Je moet natuurlijk je snelheid minderen, maar om echt op de rem te gaan staan?
 
Ook op de motor.
Ik heb dit weekend gebruikt om mijn oude GPz900R weer tip top te maken voor de winter. Vanaf nu pak ik die dus als het slecht weer is.
Maar ik rij altijd al sneeuwt, hagelt, ijzelt of orkaand het.
 
Ook op de motor.
Ik heb dit weekend gebruikt om mijn oude GPz900R weer tip top te maken voor de winter. Vanaf nu pak ik die dus als het slecht weer is.
Maar ik rij altijd al sneeuwt, hagelt, ijzelt of orkaand het.

GPz900R.jpg
 
Ik heb er een hekel aan om 's ochtends thuis al mijn regenpak aan te moeten doen, dus dan pak ik lekker het blik :) . Om me meteen weer zitten te ergeren aan die idioten die niet doorrijden :X Als ik eenmaal onderweg ben maakt het me verder niet veel uit.
 
In de regen lekker doorrijden , vind dat in de winter motorrijden wel iets heeft , ok je bevriest soms als het onderweg begint te regenen en je hebt geen goeie kleren aan , maar heb zo al een paar keer op een autostrade tanktstation een lekkere warme koffie samen met andere motorrijders gedronken .
Zalig gevoel van verbondenheid :)
 
Vanmorgen lekker de wintervoering vast in mijn pak en met de motor. Heb trouwens nauwlijks regen gehad onderweg. wel weinig motor rijders tegen gekomen vandaag...
 
Vanmorgen lekker de wintervoering vast in mijn pak en met de motor. Heb trouwens nauwlijks regen gehad onderweg. wel weinig motor rijders tegen gekomen vandaag...

:^ Heb ook de voering weer in mijn Jas gestopt, regenbroekkie aan en gaan.
Zelfs in de regen is motorrijden leuker dan in een auto opgesloten zitten
 
Ik ga heerlijk met de auto naar het werk. Toch geen last van files alleen van auto's die ik dan af en toe niet in kan halen omdat ik niet genoeg vermogen heb om dat in korte tijd te doen.

Waarom zou ik op een van m'n motoren stappen met slecht weer als er een auto voor de deur staat die ik daarvoor kan gebruiken? Regen maakt me niet zoveel uit maar de auto is net even wat lekkerder... ik haat een nat pak weer aantrekken, rijden in de regen heb ik verder schijt aan. Fogcity en GO! :)

Maar zometeen dus mooi weer het koekblik in :o
 
Het is voor mij heel simpel. Ik pak altijd de auto naar het werk! De reden is simpel, m'n baas heeft me niets voor niets een auto van de zaak gegeven. Verder pak ik de auto ook als ik bewust van A naar B moet.

Motorrijden doe ik enkel voor de lol, van niets naar nergens. Hoewel, op een of andere manier kom ik altijd weer thuis uit :+
 
Ik rijd motor voor mn plezier, met regen is dat plezier er een stuk minder :+

En.... ik moet toegeven, ik ben een schijtbak met regen EN harde wind :X :X

En.... ik rijdt over die boerenweggetjes naar mijn werk, die dus nu onder de modder liggen, niet lekker :] dus (goed excuus?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan