Met regenbanden door de bocht?

je wordt steeds vager. Zit je an de paddestoelen ofzo?
Als ik aan de pado's moest zitten is dat mijn eigen zaak en waarom vaag?
Maar nu ff iets anders .
Dealer verkeerd begrepen en het zijn dus pirelli banden "voor " straat gebruik ( dus droog en regen weer) en het is dus dit profiel.(zie foto)
full
 
Als ik aan de pado's moest zitten is dat mijn eigen zaak
(Afbeelding)

[gekscherendmodus]
Zo bedoelde hij het ook vast niet, wat je doet moet je inderdaad zelf weten.
Hij wilde alleen ff weten tot welk niveau wij eventueel moesten dalen als je wel aan de paddestoelen zat :+
[/gekscherendmodus]
 
Als er geen typegoedkeuring op je circuitbanden zit kan de verzekering nog wel eens moeilijk gaan doen tijdens een ongeval. Deze band mag dan namelijk niet op de openbare weg gebruikt worden.....

En waarom wil men met regenbanden op de openbare weg? De standaard straatbanden hebben al helegoeie eigenschappen op een nat wegdek.
De openbare weg kan tijdens regen ook zeer glad zijn vanwege het vuil wat door de mede weggebruiker is neergelegd. Dus ik zelf zou het tijdens een regenbui er niet op willen wagen om met dezelfde snelheid een bocht in te duiken als met droog weer.
 
Nou, het zal er wel aan liggen dat je uit Belgie komt, want ik snap jouw redenaties echt voor geen ene meter.. :? :?
 
Nou, het zal er wel aan liggen dat je uit Belgie komt, want ik snap jouw redenaties echt voor geen ene meter.. :? :?
Ok dan ..zal het proberen uit te leggen zodat jullie mij begrijpen want zo moeilijk is het nu ook weer niet (of hebben ze iets tegen Belgen?)
Heb dus motorfiets overgekocht en er stonden banden op die ver versleten waren, wel nog te doen voor het goede weer maar niet in de regen.
Ik dacht dus te zoeken naar 2de hands banden die nog goed zijn en had er gevonden die dus goed waren ( dacht ik)
Banden laten opzetten en rijden maar.
Nu zegt mijn dealer " dat zijn wel race banden voor in de regen hé , full wet dan nog wel"
Mij de nadelen verteld ;( en ik dus bij de dealer nieuwe baanbanden gekocht( pirelli's)
Daarom dat ik dus vroeg of je wel met die banden(race regenbanden) als het droog is door de bocht mag vliegen voor ik ze ging wegdoen!
Wist ik veel dat je met dat type banden niet op het droge mag :?
Nu nog vaag?
Anders slotje dan maar '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan