Met Spoed Motorrijders gezocht voor Korte fictiefilm!!!

ErikHoutman

Rookie
9 mei 2008
8
0
Amersfoort
beste iedereen,

ik ben een student aan de HKU waar ik audiovisual media studeer. het huidige project is een korte fictie film tussen de 6 en 12 minuten. ik heb hier een scenario bij geschreven en alles uitgestorboard. (schetsen maken) voor deze film heb ik met spoed 5 of 6 motorrijders nodig met een mooie chopper. het idee is dat er een motor club word geenceneerd.
ook heb ik 1 van deze vrijwilligers nog een 2e dag nodig om wat extra scenes te filmen. (deze krijgt een hoofd rol)

op aanvraag kan ik iedereen de laatste versie van het scenario toesturen.
de absolute deadline is het weekend n 24 en 25 mei. maar eigenlijk behoren we dan alles al te hebben geschoten en een heel eind te zijn met de edit.

iedereen die even wil patsen met zijn motor of die het leuk vind om in een film mee te doen kan mij mailen: ehoutman@hotmail.com
of bellen: 0640287043

vriendelijke groet,

erik houtman
 
Een motor club als in...??
HOG
HA
Weekend warriors
midlife crisis club

ze rijden allemaal wat anders.
het laatste dat je wilt is een stel bendeleden op virago's.
just my 2 cents
 
Lijkt me leuk, maar waar en wanneer moet dat filmpje geschoten gaan worden dan?

Laat maar ff horen!

mlaroi@hotmail.com
 
ik weet zelf niet heel veel van motoren, maar het idee was dat ze toch wel imponerend zijn.
de acteurs dan ook stoer aangekleed, denk aan spijker jacks of leren vestjes. tattoo's zijn altijd welkom.

waneer het geschoten moet worden zal zijn volgende week, of volgend weekend. uiterlijk de week daarna kan ook nog. maar het is allemaal overdag.
 
de film die ik in gedachten had was niet zozeer een roadmovie, maar een film waarin twee polen elkaar ontmoeten en in die ontmoeting geven ze elkaar iets. (veiligheid, een geweten, een nieuwe blik op het leven, een vriend)

de tijd die erin gaat zitten is één dag. en voor de hoofdpersoon nog een dag extra. deze tijd kan net zo goed in het weekend zijn als het de meesten beter uit komt.

dit is een studenten productie dus we kunnen geen acteurs inhuren of iets dergelijks. we hopen dus echt dat het via dit forum kan lukken om een groep mensen enthousiast te krijgen. eerder hebben we al verschillende organisaties aangesproken maar die hadden ofwel geen interesse of geen tijd.
 
de iflm zal worden opgenomen in amersfoort zoals het er nu uitziet. dit kan nog een beetje veranderen maar het zal in het midden van nederland blijven.

we hebben trouwes nog steeds hard mensen nodig dus als het je leuk lijkt.. je bent hartstikke welkom,
mail mij even (ehoutman@hotmail.com) en stuur even mee waar je woont + een foto van je zelf en je motor.
 
Amersfoort... waarom stel je je vraag niet gewoon aan de Confederates.
http://www.confederates-mc.com/ (Confederates MC -)

Lekker dichtbij.
 
ik had het inderdaad aan de confederates gevraagd, maar die vonden het een te riskant scenario in verband met het imago van de confederates wat het kan oproepen. de film gaat namelijk over een motorrijder die een vriendschapsband krijgt met een 9 jarig meisje. vandaar. hierna hadden we nog contact opgezocht met het godsquad in zwolle. maar deze hadden geen tijd. daarom probeer ik het nu hier en ga ik zelf mensen samenvoegen.
toch bedankt voor het meedenken :)
 
Ja dan kan ik dat van de confederates wel voorstellen dat ze het een te riskant scenario vinden. Op M-F vast nog wel ergens chopper/customrijders. Suc6 met je speurtocht en met je film.
 
Laatst bewerkt:
hmm sorry ik was niet duidelijk genoeg.. het zijn geen polen, maar tegenpolen.. :) sorry voor het misverstand..

toch nog meer mensen nodig.. meld je aan, het kost je een dag, en je hebt in een fictiefilm gespeeld!
neem contact met me op en ik mail je het scenario, (dat zal veel duidelijk maken)
 
Terug
Bovenaan Onderaan