Met Superpoles naar Superpole

Wanneer gaan we naar Superpole?

  • 23 September

    Stemmen: 1 8,3%
  • 23 September

    Stemmen: 7 58,3%
  • 23 September

    Stemmen: 4 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12

Whizzer

MF'er
28 nov 2003
144
0
Zoetermeer
In het topcic geniale ingeving (naar eigen zeggen) om een Superpole meeting te houden. HeCoJaMa voegde daaraan toe dat het wellicht leuk is om dit bij Superpole in Kaatsheuvel zelf te doen.

En omdat ik er toch even in de buurt was vandaag, heb ik het even op het woord gegooid. Ze vonden het een leuk idee, maar dan moet heeft ie nu nog niet. Daarnaast moet E-keur aanschaffen. En dat stelt ons mooi in de gelegenheid om eens te kijken hoe de boel in zijn werk gaat.

Dus bij deze eens even polsen wie er zin hebben om mee te gaan. Meedoen geschied op basis van strenge voorselectie:
Je hebt een Superpole, of je wilt een Superpole! }) }) En je moet op zaterdag 23 september richting Kaatsheuvel willen rijden.

"The big chief" bij ze ging na vandaag wel eerst 2½ week op vakantie, dus het wordt daarna. Echter wil ik best de boel regelen vanuit hier, maar ik ben van 24 aug t/m 4 sept ook even vakantie aan het vieren. Dus in die tijd zou ik het prettig vinden als iemand de boel waar zou willen nemen.

Maargoed, deze meeting bij Superpole is dus op zaterdag 23 september en duurt zo'n 2 tot 2½ uur. Nu lijkt 11.00 mij wel een mooie tijd om daar te zijn.

Voor de mensen die de weg niet weten naar Superpole is het misschien handig dat we om 10.30 afspreken bij de Mac in Waalwijk?? Ik wil daar best met een aantal mensen vertrekken naar Superpole.

Wie o wie gaan er gezellig mee? Voor koffie en iets lekkers erbij wordt gezorgd!

Huidige lijst:
- Whizzer *Wacht bij Mac Donalds in Waalwijk*
- cbr1982 *Rijdt zelf naar Superpole*
- HeCoJaMa *Wacht bij Mac Donalds in Waalwijk*
- White-R1
- PeetsFz *Wacht bij Mac Donalds in Waalwijk*
- kawamenneke (mits goed weer en past in zijn schema)
- alexje *Rijdt zelf naar Superpole*
- Rob_V
- JamMasterG
- fastlex misschien

HornEd gaat niet mee, die is uitgezwangerd zijn vrouw dus
Dirk130 ook niet, die zit met zijn werk ik de knoei
etc helaas ook niet
JMG ook al niet...
GeeWee heeft last van teveel verjaardagen...















p.s. Het stukje over HornEd en GeeWee is misschien niet helemaal waar en zou wel eens uit mijn eigen dikke duim kunnen komen ;) ... Maar het mag natuurlijk wel! *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik had in het andere topic al gezegd dat ik wel mee wil. Maar alleen op korte termijn.

September gaat voor mij niet meer lukken guys. M’n vrouw moet in die periode verlost worden van een baby.... *O* ’k Ga dan niet meer (ver) rijden.
 
Zou best mee willen, maar op genoemde dagen moet ik helaas werken. of de tijd moet verschoven worden naar een uurtje of 13-14 uur de 16e! ivm nachtdienst 8-)
 
Ik had in het andere topic al gezegd dat ik wel mee wil. Maar alleen op korte termijn.

September gaat voor mij niet meer lukken guys. M’n vrouw moet in die periode verlost worden van een baby.... *O* ’k Ga dan niet meer (ver) rijden.


alvast gefelicteert :Y :Y :Y

hou ons op de hoogte .. ;)
 
Zou best mee willen, maar op genoemde dagen moet ik helaas werken. of de tijd moet verschoven worden naar een uurtje of 13-14 uur de 16e! ivm nachtdienst 8-)


zal geen probleem zijn om de tijd te verschuiven denk ik gewoon even afwachten wat de rest er van vindt .. :Y :Y :Y
 
even een voorproefje dan maar :

full
 
Zou best mee willen, maar op genoemde dagen moet ik helaas werken. of de tijd moet verschoven worden naar een uurtje of 13-14 uur de 16e! ivm nachtdienst 8-)

Er hebben nog bijzonder weinig mensen gestemt op de dagen, dus of het daadwerkelijk 16 september wordt is natuurlijk nog maar de vraag... Daarnaast moet ik met Superpole zelf natuurlijk ook nog een datum afspreken. Maar laat ik het zo zeggen: Als 16 september de dag wordt (moet wel lukken), dan ga ik er alles aan doen om hem 's middags rond de klok van 14.00 te krijgen!


Edit: even een enorme onwaarheid eruit gehaald...
 
Laatst bewerkt:
Er hebben nog bijzonder weinig mensen gestemt op de dagen alleen ik, dus of het daadwerkelijk 16 september wordt is natuurlijk nog maar de vraag... Daarnaast moet ik met Superpole zelf natuurlijk ook nog een datum afspreken. Maar laat ik het zo zeggen: Als 16 september de dag wordt (moet wel lukken), dan ga ik er alles aan doen om hem 's middags rond de klok van 14.00 te krijgen!

Alleen ik? Volgens mij hebben er al 4 gestemd, waaronder ik. Het tijdstip maakt voor mij niet uit, is toch bijna een thuiswedstrijdje.
 
Alleen ik? Volgens mij hebben er al 4 gestemd, waaronder ik. Het tijdstip maakt voor mij niet uit, is toch bijna een thuiswedstrijdje.


Sorry, ik heb er behoorlijk naast gekeken... Tijd voor meer koffie... Sorry! 4 stemmen inderdaad... Voor mij KAN het een thuiswedstrijd zijn/worden, maar dat zie ik dan wel...
 
Heren,

Superpole heeft als voorkeur een andere dan dan 16 september... Ze zitten dan met de opbouw van een beurs.. Het zou eventueel wel kunnen, maar dan uiterlijk 13.00 uur...

Theoretisch kan het dus wel, maar een andere dag zou beter zijn. Alleen zitten we dan met Dirk130, die dan weer niet kan. Of heeft Dirk130 op 9 of 23 september nog een gaatje?
 
Heren,

Superpole heeft als voorkeur een andere dan dan 16 september... Ze zitten dan met de opbouw van een beurs.. Het zou eventueel wel kunnen, maar dan uiterlijk 13.00 uur...

Theoretisch kan het dus wel, maar een andere dag zou beter zijn. Alleen zitten we dan met Dirk130, die dan weer niet kan. Of heeft Dirk130 op 9 of 23 september nog een gaatje?



dan ga ik voor 23ste 8-)
 
Heren,

Superpole heeft als voorkeur een andere dan dan 16 september... Ze zitten dan met de opbouw van een beurs.. Het zou eventueel wel kunnen, maar dan uiterlijk 13.00 uur...

Theoretisch kan het dus wel, maar een andere dag zou beter zijn. Alleen zitten we dan met Dirk130, die dan weer niet kan. Of heeft Dirk130 op 9 of 23 september nog een gaatje?


9 sept. reserve dienst: kan ik pas week van te voren zeggen of ik wel of niet kan -O-

23 sept. avonddienst vanaf 14:00 uur -O-

wordt lastig B|
 
9 sept. reserve dienst: kan ik pas week van te voren zeggen of ik wel of niet kan -O-

23 sept. avonddienst vanaf 14:00 uur -O-

wordt lastig B|


Is 13.00 wel haalbaar voor je op 16 sept? Ik zie dat je uit "The Hague" moet komen, ikzelf vanuit "Sweetlake City".. Sweetlake -> Superpole is een uur rijden via Waddinxveen, dus vanuit de Den Haag zal het even lang zijn gok ik zo...

Kijk, het clubje is nu (nog) klein, dus dat maakt het makkelijker om het zoveel mogelijk mensen naar hun zin te maken, als we nu met 800 man die kant opgingen was het natuurlijk anders...
 
Is 13.00 wel haalbaar voor je op 16 sept? Ik zie dat je uit "The Hague" moet komen, ikzelf vanuit "Sweetlake City".. Sweetlake -> Superpole is een uur rijden via Waddinxveen, dus vanuit de Den Haag zal het even lang zijn gok ik zo...

Kijk, het clubje is nu (nog) klein, dus dat maakt het makkelijker om het zoveel mogelijk mensen naar hun zin te maken, als we nu met 800 man die kant opgingen was het natuurlijk anders...

wordt wel wat kort slapen. 0700 uur bed in, 1200 uur eruit...dan naar sweetlake :Z

houden het wel ff in de planning...
 
Terug
Bovenaan Onderaan