Met Superpoles naar Superpole

Wanneer gaan we naar Superpole?

  • 23 September

    Stemmen: 1 8,3%
  • 23 September

    Stemmen: 7 58,3%
  • 23 September

    Stemmen: 4 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Mag ik ook mee met een 21 jaar jonge fiets :] :]

full












Gr Peter
 
Duidelijk :Y :Y :Y

Ik weet alleen niet waar ik Superpole kan vinden in Kaatsheuvel. *O* *O* -O-

Ook daar is aan gedacht.. In de openingspost had ik het al vermeld:

"Voor de mensen die de weg niet weten naar Superpole is het misschien handig dat we om 10.30 afspreken bij de Mac in Waalwijk?? Ik wil daar best met een aantal mensen vertrekken naar Superpole."

Maar als het dus een 16 sept. in de middag wordt, dan maken we daar 12.30 van ofzo..
 
nou ik zal hier dan ook maar ff reageren
als ik tijd heb kom ik ook zeker wel ff langs
en als het een beetje goed weer is natuurlijk ;)
en over de datum
tja ik heb wisselende dienste dus kan ik nooit met zekerheid van te voren zeggen

groetjes het menneke
 
Hebben we nu al een definitive datum met tijdstip?? Ik zit namelijk te worstelen met de agenda van vrouwlief.

KK

Op 16 sept. 's middags zou voor ons allemaal het beste uitkomen. Voor Dirk130 wordt het redelijk krap, aangezien ie om 13.00 bij Superpole moet zijn, of als ie de weg niet weet, om 12.30 bij de Mac in Waalwijk (maar voor hem is er geen andere mogelijke dag van de drie).

Voor Superpole is 16 september de minste van alle dagen, aangezien zij een beurs hebben de dag erna en allerlei voorbereidingen moeten doen. Dus die zien ons het liefst weer op een andere dag...

Wat mij betreft mag Dirk130 het zeggen, als het voor Dirk130 een haalbare kaart is, pakken we gewoon de 16de, anders de 23ste.
 
Op 16 sept. 's middags zou voor ons allemaal het beste uitkomen. Voor Dirk130 wordt het redelijk krap, aangezien ie om 13.00 bij Superpole moet zijn, of als ie de weg niet weet, om 12.30 bij de Mac in Waalwijk (maar voor hem is er geen andere mogelijke dag van de drie).

Voor Superpole is 16 september de minste van alle dagen, aangezien zij een beurs hebben de dag erna en allerlei voorbereidingen moeten doen. Dus die zien ons het liefst weer op een andere dag...

Wat mij betreft mag Dirk130 het zeggen, als het voor Dirk130 een haalbare kaart is, pakken we gewoon de 16de, anders de 23ste.

Ik heb de afgelopen week ook weer nachtdienst gehad. Afgelopen vrijdag om 1300 uur mijn bed uit gekomen en wat zaken geregeld. Is toch niet helemaal geweldig. Ik ga op eigen gelegenheid wel een keer naar Superpole!

Ik verwacht naturlijk wel een uitgebreid foto verslag hier O-)
 
Hey, leuk topic. toch ff een vraagje.

Zijn die superpole dempers nog een beetje te betalen? Ik ben nl. op zoek naar een andere demper voor m'n 96-er VFR aangezien mijn huidige te veel herrie maakt. Op wat voor prijs zou ik moeten rekenen voor een highmount?

Iemand ter indicatie?
 
Hey, leuk topic. toch ff een vraagje.

Zijn die superpole dempers nog een beetje te betalen? Ik ben nl. op zoek naar een andere demper voor m'n 96-er VFR aangezien mijn huidige te veel herrie maakt. Op wat voor prijs zou ik moeten rekenen voor een highmount?

Iemand ter indicatie?

Eens even kijken... Tja.. Highmount staat er even niet bij, maar als je het hier vraagt, heb je waarschijnlijk vlot antwoord en ben jij die persoon die 23 september een mooie highmount eronder zet! *D
 
Ik heb de afgelopen week ook weer nachtdienst gehad. Afgelopen vrijdag om 1300 uur mijn bed uit gekomen en wat zaken geregeld. Is toch niet helemaal geweldig. Ik ga op eigen gelegenheid wel een keer naar Superpole!

Ik verwacht naturlijk wel een uitgebreid foto verslag hier O-)

Dirk,

Ik ben ook bezig voor de GSXF-club. Waarschijnlijk komt er een herkansing voor je. *O*
 
Ik meld me ook aan :9 lijkt me super om in die keuken te kijken... :}


Is trouwens een thuiswedstrijdje, dus als ik mensen bij de mac oid moet opvangen no problemo :W

Ik kom ook wel ff met mijn m8 langs ;)

Misschien komt er nog iemand met mijn mee.

Ik heb voor de 23e gestemt maar het maakt in princiepe niet zoveel uit, ik kan het toch niet van te voren zeggen ivm werk ed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan